FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Prezentujemy zagregowane dane z 16 największych rynków mieszkaniowych w Polsce, m.in. średnie ceny za m2 ofert deweloperskich prezentowanych na portalu RynekPierwotny.pl, popyt uwzględniając liczbę pokoi oraz powierzchnie mieszkań. Udostępniamy wiedzę o podaży nowych mieszkań i domów, pokazujemy strukturę nowo wprowadzanych i sprzedanych mieszkań oraz lokalizacje inwestycji w podziale na dzielnice, miasta i aglomeracje.
BIG DATA RynekPierwotny.pl zasilana jest ofertami deweloperów zamieszczanych na portalu RynekPierwotny.pl oraz inwestycjami, które monitorujemy poza naszym portalem. Aktualizacją ofert oraz monitorowaniem zajmuje się 7 osobowy zespół, który dokonuje około 2 tys. zmian aktualizacyjnych miesięcznie.
Prezentowane dane nadzoruje zespół składający się z ekspertów i analityków rynkowych oraz programistów.
Obecnie platforma analityczna BIG DATA RynekPierwotny.pl publikuje dane dotyczące nowych nieruchomości mieszkaniowych realizowanych przez deweloperów.
Tak, dostęp dla podmiotów niezwiązanych z portalem RynekPierwotny.pl jest platny. Cennik dostępny jest pod adresem https://bigdata.RynekPierwotny.pl/cennik/
Darmowy dostęp do platformy analitycznej otrzymują aktywni kontrahenci portalu RynekPierwotny.pl, media oraz uczelnie wyższe.
Kontrahentami portalu są wszyscy pracownicy firm deweloperskich, które posiadają min. jedną aktywną inwestycję mieszkaniową na portalu RynekPierwotny.pl
Tak. W tym celu należy zarejestrować się na platformie BIG DATA RynekPierwotny.pl. Po rejestracji nasz opiekun skontaktuje się i ustali szczegóły okresu testowego.
Raporty publikowane są co kwartał i zawierają dane o aktualnej sytuacji na 10 największych rynkach mieszkaniowych w Polsce. Płatne raporty przygotowywane są przez ekspertów branżowych RynekPierwotny.pl i GetHome.pl. Dostęp do bezpłatnych raportów kwartalnych mają kontrahenci portalu RynekPierwotny.pl oraz kontrahenci posiadający płatny dostęp do platformy analitycznej BIG DATA RynekPierwotny.pl
Raport dedykowany jest to opracowanie przygotowywane i wyceniane w oparciu konkretne potrzeby klienta i może zawierać: popyt, podaż, ceny, strukturę mieszkań wprowadzonych do sprzedaży, strukturę mieszkań sprzedanych, tempo sprzedaży, mieszkania wprowadzone do sprzedaży w poszczególnych przedziałach cenowych, sprzedane w poszczególnych przedziałach cenowych, i wiele innych.