Grupa Milestone z nowym systemem identyfikacji wizualnej
Grupa Milestone, w tym Milestone Real Estate, z dumą prezentuje nową tożsamość marki, przygotowaną we współpracy z renomowaną agencją kreatywną Type2. Za proces rebrandingu odpowiadali Filip Zagórski i Rafał Benedek, współzałożyciele Type2, specjalizujący się w tworzeniu nowoczesnych koncepcji wizualnych oraz budowaniu identyfikacji marek wyróżniających się na tle konkurencji.
W skład grupy Milestone wchodzą obecnie następujące marki: Milestone Real Estate (odpowiadająca za projekty realizowane w Polsce), Milestone Construction (to firma budowlna - Generalny Wykonawca realizujący projekty budowlane dla różnych podmiotów deweloperskich na rynku), Milestone Development, którego częścią jest Milestone España (odpowiadająca za projekty realizowane na terenie Hiszpanii) Milestone Lab, to rewolucyjny koncept na polskim rynku - laboratorium skupiające nowe, przełomowe pomysły, rewolucyjne technologie, sztukę, nowoczesne i unikatowe materiały a przede wszystkim artystów chcących współpracować przy unikalnych projektach w obszarze nieruchomości i budownictwa i na koniec spółka Carbostone - to firma doradcza specjalizująca się w obliczaniu śladu węglowego oraz wdrażaniu strategii zrównoważonego rozwoju, oferująca usługi takie jak doradztwo, weryfikacja emisji CO₂, wsparcie w projektowaniu ekologicznym oraz działania w zakresie CSR/ESG, pomagając organizacjom minimalizować ich wpływ na środowisko.
Type2 to agencja znana z tworzenia przemyślanych i wyróżniających się koncepcji wizualnych dla rozpoznawalnych marek zarówno w Polsce, jak i za granicą. Są autorami szeregu ikonicznych logotypów m.in. Muzeum Narodowego w Warszawie, czy Warszawskiego Transportu Publicznego. Wśród ich klientów znajdują się m.in. HBO, Canal+, arte, Nowy Teatr, Instytuty Polskie w różnych krajach świata, Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz Sejm RP. Dzięki bogatemu doświadczeniu i unikalnemu podejściu do projektowania, Type2 zostało wybrane do przeprowadzenia rebrandingu Milestone – deweloperskiej grupy dynamicznie rozwijającej swoją działalność.
– Potrzebowaliśmy identyfikacji wizualnej, która lepiej odzwierciedli nasz rozwój, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, oraz nasze ambicje. Nowa identyfikacja wizualna Milestone jest odświeżona, mocniejsza i bardziej dynamiczna, co doskonale oddaje nasze podejście do budowania – tworzenia przestrzeni funkcjonalnych, estetycznych oraz zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju. Współpraca z Type2 była naturalnym wyborem – ich profesjonalizm i kreatywność pozwoliły stworzyć wizerunek, który idealnie wpisuje się w nasz charakter – powiedział Arkadiusz Kaliński, Prezes Zarządu Milestone Real Estate.
Nowe logo, kolorystyka oraz cała identyfikacja wizualna grupy Milestone i Milestone Real Estate odzwierciedlają dynamiczny charakter firmy oraz jej szeroko zakrojone plany rozwoju. Obecnie Milestone realizuje dwie inwestycje w Polsce – osiedle domów jednorodzinnych Przystanek Ursus w Warszawie oraz butikową kamienicę Kamienica Nova Chopina 22 w centrum Pruszkowa. Firma planuje kolejne inwestycje w północnej, centralnej oraz południowej Polsce, a także rozpoczyna realizację ekskluzywnych projektów w Hiszpanii, co stanowi ważny krok w jej międzynarodowej ekspansji.
W czasach, gdy komunikacja wizualna odgrywa kluczową rolę w budowaniu marki, spójna i wyrazista identyfikacja wizualna jest niezbędnym elementem sukcesu. Nowa tożsamość marki Milestone Real Estate nie tylko spełnia aktualne potrzeby firmy, ale również wspiera jej dalszy rozwój na rynku krajowym i międzynarodowym. W projekcie zależało nam na uwypukleniu wartości dodanej, charakterystycznej dla nieszablonowego sposobu działania Milestone. – skomentował Filip Zagórski, współzałożyciel Type2.
Jak wskazał Kaliński, firma potrzebowała mocniejszego, bardziej dynamicznego brand identity, które nie tylko podkreśla jakość i estetykę realizowanych inwestycji, ale także odwołuje się do kluczowych wartości marki – solidności, funkcjonalności oraz naturalności stosowanych rozwiązań.
– Rebranding Milestone Real Estate był dla nas ciekawym wyzwaniem. W ramach nowej identyfikacji powstał symbol nawiązujący do idei work in progress, który w skondensowanej formie znaku graficznego odzwierciedla modus operandi firmy – dodał Rafał Benedek, współzałożyciel Type2.
Nowa identyfikacja wizualna to jednak dopiero początek. Kolejnym etapem rebrandingu Milestone będzie uruchomienie nowej strony internetowej, planowane na I kwartał 2025 roku. Strona zostanie dostosowana do nowoczesnych standardów UX/UI, oferując użytkownikom intuicyjną nawigację i spójne wrażenia wizualne, zgodne z nowym wizerunkiem marki. Projekt zakłada stworzenie strony, która wyróżnia się na tle standardowych serwisów deweloperów, lecz nie kosztem funkcjonalności – użytkownicy mają cieszyć się intuicyjnym i przyjaznym doświadczeniem.
Współpraca Milestone Real Estate z Type2 zaowocowała identyfikacją wizualną, która doskonale odpowiada potrzebom współczesnej komunikacji opartej na sferze wizualnej. Marka zyskała nowoczesny, spójny z filozofią firmy wizerunek, koncentrujący się na jakości, estetyce i innowacyjności. Jest to przełomowy wizerunek na tle standardów panujących w polskiej branży deweloperskiej.
– Aspekt wizualny i estetyczny jest dla nas szczególnie istotny. W naszej pracy łączymy te elementy z funkcjonalnością i solidnym wykonaniem. Zależało nam na odzwierciedleniu tych wartości w nowej identyfikacji wizualnej. Przed nami ekscytujące wyzwania w 2025 roku – nowe projekty, realizacje inwestycji, rozwój na rynku polskim i zagranicznym. Odświeżenie identyfikacji wizualnej to jeden z element naszej strategii biznesowej – podsumowała Katarzyna Gast, Dyrektor Marketing Milestone.
Nowa identyfikacja wizualna Milestone Real Estate to symbol zmian, które firma konsekwentnie wprowadza, aby tworzyć przestrzenie do życia, funkcjonalne i które spełniają marzenia o nowoczesnym, estetycznym i komfortowym mieszkaniu czy domu.
Źródło: Milestone Real Estate
- 16.05.2025BiznesDeweloperzy
Tygodniowy przegląd informacji z sektora budownictwa i nieruchomości
Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora budownictwa i nieruchomości z okresu 12-16 maja.
- 16.05.2025Deweloperzy giełdowi
Dom Development wyemitował obligacje o wartości nominalnej 135 mln zł
Dom Development wyemitował niezabezpieczone obligacje serii DOMDEM1160530 o łącznej wartości nominalnej 135 mln zł z datą wykupu 16 maja 2030 r., podała spółka. Wartość emisyjna odpowiada ich wartości nominalnej. Oprocentowanie obligacji ustalone zostało w oparciu o stopę bazową WIBOR 6M powiększoną o marżę w wysokości 1,4%. Odsetki od obligacji wypłacane będą w okresach półrocznych. Przedmiotowe obligacje zostały zaoferowane wyłącznie inwestorom kwalifikowanym. Papiery te zostaną wprowadzone do alternatywnego systemu obrotu na Catalyst.
- 16.05.2025Deweloperzy
Atal spodziewa się lepszej sprzedaży mieszkań w II kw., ale głównego wzrostu w II półroczu
Atal spodziewa się, że sprzedaż mieszkań w II kw. br. będzie "sporo" lepsza niż w pierwszych trzech miesiącach roku, ale główne wzrosty powinny nadejść w III i IV kw. br., poinformował prezes Zbigniew Juroszek.
- 16.05.2025Deweloperzy
W Katowicach powstaną Apartamenty Grundmanna
W pierwszym etapie zrealizowana zostanie budowa dwóch budynków mieszkalnych, oferujących łącznie 241 apartamentów. Planowany termin zakończenia budowy to IV kwartał 2026 roku. Apartamenty Grundmanna stanowią kolejną inwestycję spółki Resi Capital, specjalizującej się w sprzedaży mieszkań i odpowiadającej na potrzeby wymagających klientów poszukujących funkcjonalnych i nowoczesnych rozwiązań w atrakcyjnych lokalizacjach miejskich.
- 16.05.2025KomunikacyjnaInfrastrukturaDeweloperzy
Budimex zawarł umowę wartą 91,96 mln zł netto na rozbudowę i przebudowę DW nr 221
Budimex zawarł umowę z Województwem Pomorskim - Zarządem Dróg Wojewódzkich w Gdańsku na "Rozbudowę i przebudowę drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku od Jankowa do Obwodnicy Kościerzyny - Odcinek B - odcinek od m. Kolbudy do m. Przywidz w podziale na dwa odcinki: - odcinek B1: od km ok. 14+645 do km 21+710, - odcinek B2: od km 21+710 do km ok. 26+875", podała spółka. Wartość umowy wynosi 91,96 mln zł netto.