Grupa Milestone z nowym systemem identyfikacji wizualnej
Grupa Milestone, w tym Milestone Real Estate, z dumą prezentuje nową tożsamość marki, przygotowaną we współpracy z renomowaną agencją kreatywną Type2. Za proces rebrandingu odpowiadali Filip Zagórski i Rafał Benedek, współzałożyciele Type2, specjalizujący się w tworzeniu nowoczesnych koncepcji wizualnych oraz budowaniu identyfikacji marek wyróżniających się na tle konkurencji.
W skład grupy Milestone wchodzą obecnie następujące marki: Milestone Real Estate (odpowiadająca za projekty realizowane w Polsce), Milestone Construction (to firma budowlna - Generalny Wykonawca realizujący projekty budowlane dla różnych podmiotów deweloperskich na rynku), Milestone Development, którego częścią jest Milestone España (odpowiadająca za projekty realizowane na terenie Hiszpanii) Milestone Lab, to rewolucyjny koncept na polskim rynku - laboratorium skupiające nowe, przełomowe pomysły, rewolucyjne technologie, sztukę, nowoczesne i unikatowe materiały a przede wszystkim artystów chcących współpracować przy unikalnych projektach w obszarze nieruchomości i budownictwa i na koniec spółka Carbostone - to firma doradcza specjalizująca się w obliczaniu śladu węglowego oraz wdrażaniu strategii zrównoważonego rozwoju, oferująca usługi takie jak doradztwo, weryfikacja emisji CO₂, wsparcie w projektowaniu ekologicznym oraz działania w zakresie CSR/ESG, pomagając organizacjom minimalizować ich wpływ na środowisko.
Type2 to agencja znana z tworzenia przemyślanych i wyróżniających się koncepcji wizualnych dla rozpoznawalnych marek zarówno w Polsce, jak i za granicą. Są autorami szeregu ikonicznych logotypów m.in. Muzeum Narodowego w Warszawie, czy Warszawskiego Transportu Publicznego. Wśród ich klientów znajdują się m.in. HBO, Canal+, arte, Nowy Teatr, Instytuty Polskie w różnych krajach świata, Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz Sejm RP. Dzięki bogatemu doświadczeniu i unikalnemu podejściu do projektowania, Type2 zostało wybrane do przeprowadzenia rebrandingu Milestone – deweloperskiej grupy dynamicznie rozwijającej swoją działalność.
– Potrzebowaliśmy identyfikacji wizualnej, która lepiej odzwierciedli nasz rozwój, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, oraz nasze ambicje. Nowa identyfikacja wizualna Milestone jest odświeżona, mocniejsza i bardziej dynamiczna, co doskonale oddaje nasze podejście do budowania – tworzenia przestrzeni funkcjonalnych, estetycznych oraz zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju. Współpraca z Type2 była naturalnym wyborem – ich profesjonalizm i kreatywność pozwoliły stworzyć wizerunek, który idealnie wpisuje się w nasz charakter – powiedział Arkadiusz Kaliński, Prezes Zarządu Milestone Real Estate.
Nowe logo, kolorystyka oraz cała identyfikacja wizualna grupy Milestone i Milestone Real Estate odzwierciedlają dynamiczny charakter firmy oraz jej szeroko zakrojone plany rozwoju. Obecnie Milestone realizuje dwie inwestycje w Polsce – osiedle domów jednorodzinnych Przystanek Ursus w Warszawie oraz butikową kamienicę Kamienica Nova Chopina 22 w centrum Pruszkowa. Firma planuje kolejne inwestycje w północnej, centralnej oraz południowej Polsce, a także rozpoczyna realizację ekskluzywnych projektów w Hiszpanii, co stanowi ważny krok w jej międzynarodowej ekspansji.
W czasach, gdy komunikacja wizualna odgrywa kluczową rolę w budowaniu marki, spójna i wyrazista identyfikacja wizualna jest niezbędnym elementem sukcesu. Nowa tożsamość marki Milestone Real Estate nie tylko spełnia aktualne potrzeby firmy, ale również wspiera jej dalszy rozwój na rynku krajowym i międzynarodowym. W projekcie zależało nam na uwypukleniu wartości dodanej, charakterystycznej dla nieszablonowego sposobu działania Milestone. – skomentował Filip Zagórski, współzałożyciel Type2.
Jak wskazał Kaliński, firma potrzebowała mocniejszego, bardziej dynamicznego brand identity, które nie tylko podkreśla jakość i estetykę realizowanych inwestycji, ale także odwołuje się do kluczowych wartości marki – solidności, funkcjonalności oraz naturalności stosowanych rozwiązań.
– Rebranding Milestone Real Estate był dla nas ciekawym wyzwaniem. W ramach nowej identyfikacji powstał symbol nawiązujący do idei work in progress, który w skondensowanej formie znaku graficznego odzwierciedla modus operandi firmy – dodał Rafał Benedek, współzałożyciel Type2.
Nowa identyfikacja wizualna to jednak dopiero początek. Kolejnym etapem rebrandingu Milestone będzie uruchomienie nowej strony internetowej, planowane na I kwartał 2025 roku. Strona zostanie dostosowana do nowoczesnych standardów UX/UI, oferując użytkownikom intuicyjną nawigację i spójne wrażenia wizualne, zgodne z nowym wizerunkiem marki. Projekt zakłada stworzenie strony, która wyróżnia się na tle standardowych serwisów deweloperów, lecz nie kosztem funkcjonalności – użytkownicy mają cieszyć się intuicyjnym i przyjaznym doświadczeniem.
Współpraca Milestone Real Estate z Type2 zaowocowała identyfikacją wizualną, która doskonale odpowiada potrzebom współczesnej komunikacji opartej na sferze wizualnej. Marka zyskała nowoczesny, spójny z filozofią firmy wizerunek, koncentrujący się na jakości, estetyce i innowacyjności. Jest to przełomowy wizerunek na tle standardów panujących w polskiej branży deweloperskiej.
– Aspekt wizualny i estetyczny jest dla nas szczególnie istotny. W naszej pracy łączymy te elementy z funkcjonalnością i solidnym wykonaniem. Zależało nam na odzwierciedleniu tych wartości w nowej identyfikacji wizualnej. Przed nami ekscytujące wyzwania w 2025 roku – nowe projekty, realizacje inwestycji, rozwój na rynku polskim i zagranicznym. Odświeżenie identyfikacji wizualnej to jeden z element naszej strategii biznesowej – podsumowała Katarzyna Gast, Dyrektor Marketing Milestone.
Nowa identyfikacja wizualna Milestone Real Estate to symbol zmian, które firma konsekwentnie wprowadza, aby tworzyć przestrzenie do życia, funkcjonalne i które spełniają marzenia o nowoczesnym, estetycznym i komfortowym mieszkaniu czy domu.
Źródło: Milestone Real Estate
- 15.07.2025Deweloperzy
Archicom Collection ciągle zaskakuje. W inwestycji M7 powstanie siedem kolekcjonerskich apartamentów unikalnych w skali światowej
W inwestycji M7 zlokalizowanej w nowym superkwartale Towarowa22, powstaną wyjątkowe, kolekcjonerskie apartamenty stworzone od początku do końca według autorskich koncepcji łączących je z wybitnymi postaciami ze świata sztuki lub prestiżowymi markami. Pierwsze trzy projekty są już gotowe do sprzedaży. To apartamenty „Helmut Newton and Sylvia Gobbel”, „M as Marylin” oraz „Guitar Heroes”. Posiadają swoje wyróżniki, a nawet – oryginalne dzieła wybitnych artystów w luksusowych wnętrzach.
- 15.07.2025BiznesGospodarkaInformacje z gospodarkiDeweloperzy
BIG InfoMonitor: 45% przedsiębiorców planuje inwestować w rozwój biznesu w ciągu roku
W rozwój biznesu planuje inwestować ponad 45% przedsiębiorców w perspektywie nadchodzących 12 miesięcy wobec 30% przed rokiem (w II kw. ub.r.), wynika z badania wykonanego dla BIG InfoMonitor. Na rozwój nastawieni są przede wszystkim przedstawiciele sektora usług i produkcji.
- 14.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Dom Development wprowadził do oferty 259 lokali w ramach Os. Wilno i Mokotowa Sportowego
Dom Development wprowadził do sprzedaży 259 lokali w dwóch warszawskich inwestycjach: Osiedle Wilno i Mokotów Sportowy, podała spółka. Nowy etap Mokotowa Sportowego obejmuje 63 mieszkania i 4 lokale usługowe w czteropiętrowym budynku. Zakończenie realizacji planowane jest na I kwartał 2027 roku. W przypadku Osiedla Wilno do oferty trafiły 192 mieszkania w trzypiętrowym budynku. Termin ukończenia to IV kwartał 2026 roku.
- 14.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Archicom rusza z nową inwestycją Bociana 5 w Krakowie na 280 lokali
Archicom rozpoczyna nową inwestycję Bociana 5 w Krakowie, którą stanowi kompleks dwóch budynków z 280 mieszkaniami, podała spółka.
- 14.07.2025BiznesGospodarkaInformacje z gospodarkiDeweloperzy
CBRE: Transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych wzrosły do ok. 1 mld euro w II kw.
Inwestycje na polskim rynku nieruchomości komercyjnych przekroczyły 1 mld euro w II kwartale br., co oznacza wzrost o blisko połowę w ujęciu kwartalnym, wynika z danych CBRE. Najwyższą kwotę ulokowano w sektor magazynowy (48%), na kolejnych miejscach znalazły się sektory biurowy i handlowy.