Marcin Wysocki obejmuje stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz ogłoszeniu prac nad nową strategią rozwoju, firma wzmacnia swój zespół marketingowy. 3 grudnia br. dołączył do niego wykwalifikowany i doświadczony manager - Marcin Wysocki, który objął stanowisko Head of E-commerce.
Marcin Wysocki w swojej dotychczasowej karierze pracował w renomowanych agencjach i domach mediowych, takich jak Grupa K2 Media czy Publicis Warsaw, gdzie zdobył kluczowe kompetencje w opracowywaniu strategii marketingowych oraz mediowych. Ostatnio, jako Head of Digital Marketing w firmie Otovo, odpowiadał za prowadzenie działań marketingowych na rynku polskim, a także aktywnie uczestniczył w realizacji projektów europejskich, w tym na poziomie globalnym. Jego 16-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu obejmowało również wdrażanie zaawansowanych rozwiązań e-commerce, kampanie wizerunkowe oraz rozwijanie kompleksowych strategii komunikacyjno - marketingowych dla takich marek, jak: Citibank, Avon, Mitsubishi, Jaguar, Bosch czy Comarch.

„Aby utrzymać pozycję lidera musimy pozostawać blisko zmieniających się potrzeb klientów i proponować rozwiązania, które mają dla nich sens w danej sytuacji i czasie. Dołączenie Marcina do naszego zespołu jest strategicznym wzmocnieniem kompetencji, które pozwolą nam postawić satysfakcje klienta w centrum naszej strategii. Jego doświadczenie i nowatorskie podejście do marketingu, opartego na nowych technologiach, idealnie wpisują się w naszą wizję dalszego rozwoju oraz budowania przewagi konkurencyjnej.” – powiedział Piotr Wetmański, dyrektor generalny Property Group.
Zmiany w dziale marketingu są częścią szerzej zakrojonych działań firmy Property Group, które trwają od początku listopada i koncentrują się na wypracowaniu nowej strategii rozwoju oraz budowaniu silnego portfela kompetencji. Celem firmy jest dalsze umocnienie pozycji lidera w segmencie dostarczania rozwiązań technologicznych branży nieruchomości a także wykorzystanie potencjału, jaki niesie za sobą transformacja cyfrowa oraz rozwój zaawansowanych, komplementarnych usług skierowanych do klientów B2C i B2B na rynku polskim i za granicą.
Za opracowanie długoterminowej strategii i operacyjne kierowanie firmą, od listopada br. jest odpowiedzialny Piotr Wetmański, który objął stanowisko dyrektora generalnego oraz członka zarządu Property Group. Do zarządu powołany został również Jerzy Michalski - autor wielu innowacyjnych projektów, wdrażanych w spółkach całej grupy kapitałowej, który z firmą związany jest od 2016 roku. W listopadzie do firmy na stanowisko Dyrektora Finansowego dołączyła także Emilia Augustyniak - manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania finansami oraz budowaniu i integrowaniu grup kapitałowych, związanych z rynkiem e-commerce.
Spółka Property Group zatrudnia obecnie 200 specjalistów i szacuje, że w 2024 roku osiągnie przychód z prowadzonej działalności na poziomie 70 mln zł.
Źródło: Property Group Sp. z o.o.
- 16.09.2025Biznes
Przestrzeń dla sztuki: jak dzieła kształtują biura przyszłości
Wnętrza biurowe przestały być jedynie funkcjonalną przestrzenią pracy. Dziś stają się miejscem, w którym sztuka odgrywa kluczową rolę – zarówno estetyczną, jak i symboliczną. Obrazy, płaskorzeźby, rzeźby na ścianach, murale, grafiki czy malowidła ścienne przekształcają biuro w przestrzeń inspirującą, spójną i wyjątkową. Obecność sztuki w biurze ewoluowała wraz z potrzebami rynku, oczekiwaniami inwestorów i świadomością architektów, którzy coraz częściej traktują ją jako integralny element projektowania wnętrz.
- 15.09.2025BiznesDeweloperzy
Tygodniowy przegląd informacji z sektora budownictwa i nieruchomości
Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora budownictwa i nieruchomości z okresu 8-12 września.
- 10.09.2025Biznes
Erbud miał 1,58 mln zł zysku netto, 12,5 mln zł zysku EBIT w II kw. 2025 r.
Erbud odnotował 1,58 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2025 r. wobec 8,34 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka. Zysk netto ogółem sięgnął 5,84 mln zł wobec 9,07 mln zł straty. Zysk operacyjny wyniósł 12,5 mln zł wobec 3,65 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 800,01 mln zł w II kw. 2025 r. wobec 689,2 mln zł rok wcześniej. W I poł. 2025 r. spółka miała 11,58 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 5,58 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1 533,13 mln zł w porównaniu z 1 333,47 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 28,82 mln zł wobec 32,35 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej.
- 09.09.2025Biznes
Unibep: Ponad 4 mld zł w portfelu zamówień na koniec 2025 r. jest osiągalne
Backlog Unibepu wynosi obecnie ok. 4,1 mld zł wobec 3,5 mld zł na koniec I półrocza, poinformował prezes Andrzej Sterczyński. Ocenia, że dla spółki jest osiągalne wypracowanie portfela zamówień o wartości ponad 4 mld zł na koniec br.
- 09.09.2025Biznes
Unibep nie spodziewa się wzrostu przychodów w 2025 r.
Unibep nie spodziewa się, że przychody będą w tym roku wyższe niż w 2024 r., choć w samym II półroczu powinny być stabilne r/r, wynika ze słów prezesa Andrzeja Sterczyńskiego.