Marcin Wysocki obejmuje stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz ogłoszeniu prac nad nową strategią rozwoju, firma wzmacnia swój zespół marketingowy. 3 grudnia br. dołączył do niego wykwalifikowany i doświadczony manager - Marcin Wysocki, który objął stanowisko Head of E-commerce.
Marcin Wysocki w swojej dotychczasowej karierze pracował w renomowanych agencjach i domach mediowych, takich jak Grupa K2 Media czy Publicis Warsaw, gdzie zdobył kluczowe kompetencje w opracowywaniu strategii marketingowych oraz mediowych. Ostatnio, jako Head of Digital Marketing w firmie Otovo, odpowiadał za prowadzenie działań marketingowych na rynku polskim, a także aktywnie uczestniczył w realizacji projektów europejskich, w tym na poziomie globalnym. Jego 16-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu obejmowało również wdrażanie zaawansowanych rozwiązań e-commerce, kampanie wizerunkowe oraz rozwijanie kompleksowych strategii komunikacyjno - marketingowych dla takich marek, jak: Citibank, Avon, Mitsubishi, Jaguar, Bosch czy Comarch.

„Aby utrzymać pozycję lidera musimy pozostawać blisko zmieniających się potrzeb klientów i proponować rozwiązania, które mają dla nich sens w danej sytuacji i czasie. Dołączenie Marcina do naszego zespołu jest strategicznym wzmocnieniem kompetencji, które pozwolą nam postawić satysfakcje klienta w centrum naszej strategii. Jego doświadczenie i nowatorskie podejście do marketingu, opartego na nowych technologiach, idealnie wpisują się w naszą wizję dalszego rozwoju oraz budowania przewagi konkurencyjnej.” – powiedział Piotr Wetmański, dyrektor generalny Property Group.
Zmiany w dziale marketingu są częścią szerzej zakrojonych działań firmy Property Group, które trwają od początku listopada i koncentrują się na wypracowaniu nowej strategii rozwoju oraz budowaniu silnego portfela kompetencji. Celem firmy jest dalsze umocnienie pozycji lidera w segmencie dostarczania rozwiązań technologicznych branży nieruchomości a także wykorzystanie potencjału, jaki niesie za sobą transformacja cyfrowa oraz rozwój zaawansowanych, komplementarnych usług skierowanych do klientów B2C i B2B na rynku polskim i za granicą.
Za opracowanie długoterminowej strategii i operacyjne kierowanie firmą, od listopada br. jest odpowiedzialny Piotr Wetmański, który objął stanowisko dyrektora generalnego oraz członka zarządu Property Group. Do zarządu powołany został również Jerzy Michalski - autor wielu innowacyjnych projektów, wdrażanych w spółkach całej grupy kapitałowej, który z firmą związany jest od 2016 roku. W listopadzie do firmy na stanowisko Dyrektora Finansowego dołączyła także Emilia Augustyniak - manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania finansami oraz budowaniu i integrowaniu grup kapitałowych, związanych z rynkiem e-commerce.
Spółka Property Group zatrudnia obecnie 200 specjalistów i szacuje, że w 2024 roku osiągnie przychód z prowadzonej działalności na poziomie 70 mln zł.
Źródło: Property Group Sp. z o.o.
- 27.06.2025Informacje z gospodarkiBankiBiznesGospodarkaFinanse i kredyty
Pekao i PZU mają term sheet potwierdzający intencję realizacji transakcji do 30 VI 2026 r.
Bank Pekao i Powszechny Zakład Ubezpieczeń (PZU) podpisały dokument wstępnie ustalający zasady współpracy stron (term sheet) powołujący wspólny projekt służący przygotowaniu i przeprowadzeniu, przy założeniu odpowiednich zmian legislacyjnych, transakcji w następujących dwóch krokach: (i) podział PZU prowadzący do wyodrębnienia działalności operacyjnej PZU (w tym działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej) do spółki w 100% zależnej od spółki holdingowej PZU, a następnie (ii) połączenie PZU, jako spółki przejmowanej, z bankiem jako spółką przejmującą, podały spółki. Term sheet potwierdza, że intencją stron jest zrealizowanie potencjalnej transakcji do 30 czerwca 2026 r.
- 26.06.2025BiznesGospodarka
BUZZcenter: Ponad 50% polskich firm używa AI lub prowadzi pierwsze pilotaże
Ponad 50% polskich firm używa AI lub prowadzi pierwsze pilotaże, zaś zastosowania AI najczęściej dotyczą analizy danych (44%), automatyzacji (43%) oraz chatbotów (42%); najbardziej dynamicznie AI wdrażają działy obsługi klienta, marketingu i sprzedaży, podano w raporcie BUZZcenter.
- 26.06.2025BiznesGospodarka
Strategia Polskiego Holdingu Hotelowego zakłada 1,2 mld zł inwestycji do 2034 roku
Strategia Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH) zakłada 1,2 mld zł inwestycji oraz wzrost przychodów do 879 mln zł do 2034 r., podała spółka. Strategia zakłada również podział posiadanych obiektów na trzy linie biznesowe: Miasto, Kurort oraz Uzdrowisko.
- 26.06.2025BiznesDeweloperzy giełdowiDeweloperzy
NBP: Szac. ROE deweloperów mieszkaniowych z projektów inwestyc. to ok. 21% w I kw. 2025
Szacowana stopa zwrotu z kapitału własnego (ROE) deweloperów mieszkaniowych z projektów inwestycyjnych spadła o 2 pkt proc. kw/kw do ok. 21% w I kw. 2025 r., podał Narodowy Bank Polski (NBP).
- 25.06.2025BiznesDeweloperzy
Yareal Polska realizuje projekty na prawie 1200 mieszkań, przygotowuje 1000 kolejnych
Yareal Polska realizuje w segmencie mieszkaniowym obecnie projekty obejmujące prawie 1200 mieszkań, kolejnych 1000 mieszkań jest w trakcie przygotowania i zostanie wprowadzonych do realizacji na przestrzeni najbliższych miesięcy, podała spółka. Z kolei, ponad 2000 mieszkań jest planowane na gruntach zabezpieczonych w tzw. banku ziemi.