Marcin Wysocki obejmuje stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz ogłoszeniu prac nad nową strategią rozwoju, firma wzmacnia swój zespół marketingowy. 3 grudnia br. dołączył do niego wykwalifikowany i doświadczony manager - Marcin Wysocki, który objął stanowisko Head of E-commerce.
Marcin Wysocki w swojej dotychczasowej karierze pracował w renomowanych agencjach i domach mediowych, takich jak Grupa K2 Media czy Publicis Warsaw, gdzie zdobył kluczowe kompetencje w opracowywaniu strategii marketingowych oraz mediowych. Ostatnio, jako Head of Digital Marketing w firmie Otovo, odpowiadał za prowadzenie działań marketingowych na rynku polskim, a także aktywnie uczestniczył w realizacji projektów europejskich, w tym na poziomie globalnym. Jego 16-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu obejmowało również wdrażanie zaawansowanych rozwiązań e-commerce, kampanie wizerunkowe oraz rozwijanie kompleksowych strategii komunikacyjno - marketingowych dla takich marek, jak: Citibank, Avon, Mitsubishi, Jaguar, Bosch czy Comarch.

„Aby utrzymać pozycję lidera musimy pozostawać blisko zmieniających się potrzeb klientów i proponować rozwiązania, które mają dla nich sens w danej sytuacji i czasie. Dołączenie Marcina do naszego zespołu jest strategicznym wzmocnieniem kompetencji, które pozwolą nam postawić satysfakcje klienta w centrum naszej strategii. Jego doświadczenie i nowatorskie podejście do marketingu, opartego na nowych technologiach, idealnie wpisują się w naszą wizję dalszego rozwoju oraz budowania przewagi konkurencyjnej.” – powiedział Piotr Wetmański, dyrektor generalny Property Group.
Zmiany w dziale marketingu są częścią szerzej zakrojonych działań firmy Property Group, które trwają od początku listopada i koncentrują się na wypracowaniu nowej strategii rozwoju oraz budowaniu silnego portfela kompetencji. Celem firmy jest dalsze umocnienie pozycji lidera w segmencie dostarczania rozwiązań technologicznych branży nieruchomości a także wykorzystanie potencjału, jaki niesie za sobą transformacja cyfrowa oraz rozwój zaawansowanych, komplementarnych usług skierowanych do klientów B2C i B2B na rynku polskim i za granicą.
Za opracowanie długoterminowej strategii i operacyjne kierowanie firmą, od listopada br. jest odpowiedzialny Piotr Wetmański, który objął stanowisko dyrektora generalnego oraz członka zarządu Property Group. Do zarządu powołany został również Jerzy Michalski - autor wielu innowacyjnych projektów, wdrażanych w spółkach całej grupy kapitałowej, który z firmą związany jest od 2016 roku. W listopadzie do firmy na stanowisko Dyrektora Finansowego dołączyła także Emilia Augustyniak - manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania finansami oraz budowaniu i integrowaniu grup kapitałowych, związanych z rynkiem e-commerce.
Spółka Property Group zatrudnia obecnie 200 specjalistów i szacuje, że w 2024 roku osiągnie przychód z prowadzonej działalności na poziomie 70 mln zł.
Źródło: Property Group Sp. z o.o.
- 15.07.2025BiznesGospodarkaInformacje z gospodarkiDeweloperzy
BIG InfoMonitor: 45% przedsiębiorców planuje inwestować w rozwój biznesu w ciągu roku
W rozwój biznesu planuje inwestować ponad 45% przedsiębiorców w perspektywie nadchodzących 12 miesięcy wobec 30% przed rokiem (w II kw. ub.r.), wynika z badania wykonanego dla BIG InfoMonitor. Na rozwój nastawieni są przede wszystkim przedstawiciele sektora usług i produkcji.
- 14.07.2025BiznesGospodarkaInformacje z gospodarkiDeweloperzy
CBRE: Transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych wzrosły do ok. 1 mld euro w II kw.
Inwestycje na polskim rynku nieruchomości komercyjnych przekroczyły 1 mld euro w II kwartale br., co oznacza wzrost o blisko połowę w ujęciu kwartalnym, wynika z danych CBRE. Najwyższą kwotę ulokowano w sektor magazynowy (48%), na kolejnych miejscach znalazły się sektory biurowy i handlowy.
- 09.07.2025BiznesGospodarkaInformacje z gospodarki
KPMG: 7 na 10 Polaków regularnie korzysta z AI, 55% ukrywa to przed pracodawcą
Regularne użytkowanie sztucznej inteligencji deklaruje 69% Polaków, co plasuje nas powyżej średniej światowej, wynika z raportu KPMG. Jednocześnie 90% nie zna obowiązujących przepisów dotyczących AI, a ponad połowa pracowników wykorzystujących narzędzia oparte na sztucznej inteligencji w miejscu pracy ukrywa ten fakt przed pracodawcą.
- 04.07.2025BiznesGospodarkaInformacje z gospodarki
Projekcja NBP: Wzrost PKB wyniesie 3,6% w br.; 3,1% w 2026 r., 2,5% w 2027 r.
Wzrost PKB sięgnie 3,6% w 2025 r., a następnie spowolni do 3,1% w 2026 r. oraz spowolni do 2,5% w 2027 r., wynika z centralnej ścieżki projekcji inflacyjnej Narodowego Banku Polskiego (NBP). Bilans czynników niepewności dla dynamiki PKB oraz inflacji CPI w horyzoncie projekcji jest zbliżony do symetrycznego.
- 02.07.2025BiznesGospodarkaInformacje z gospodarki
Eurostat: Stopa bezrobocia w Polsce wyniosła 3,3% w maju
Wyrównana sezonowo stopa bezrobocia w Polsce wyniosła 3,3% w maju 2025 r. wobec 3,3% miesiąc wcześniej, podał unijny urząd statystyczny Eurostat. Polska zanotowała najniższy wskaźnik bezrobocia po Malcie (2,7%) i Czechach (2,8%).