RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej
RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.
RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami. Przyszedł czas na kolejny krok.
– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: – Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”. Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.
Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.
- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.
Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.
– Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.
Źródło: PR Advisors
- 21.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Budimex zainteresowany projektami drogowymi, hydrotechnicznymi i kolejowymi w Czechach
Budimex jest zainteresowany udziałem w przetargach na projekty drogowe, hydrotechniczne oraz kolejowe w Czechach, podała spółka. Obecnie realizuje dwa duże zlecenia w tym kraju.
- 16.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Grupa TAG sprzedała 1080 lokali w I półr., planuje sprzedaż ok. 2800 mieszkań w całym br.
Grupa TAG podpisała ponad 1 080 umów przedwstępnych i deweloperskich w I poł. 2025 r. oraz dodatkowo około 160 umów rezerwacyjnych, które pozostały do sfinalizowania jako deweloperskie wkrótce, podała spółka. Grupa podtrzymała też plany, według których w całym 2025 r. celuje w sprzedaż na poziomie 2 800 mieszkań oraz zwiększenie portfela lokali na wynajem do ponad 3600 lokali.
- 14.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Dom Development wprowadził do oferty 259 lokali w ramach Os. Wilno i Mokotowa Sportowego
Dom Development wprowadził do sprzedaży 259 lokali w dwóch warszawskich inwestycjach: Osiedle Wilno i Mokotów Sportowy, podała spółka. Nowy etap Mokotowa Sportowego obejmuje 63 mieszkania i 4 lokale usługowe w czteropiętrowym budynku. Zakończenie realizacji planowane jest na I kwartał 2027 roku. W przypadku Osiedla Wilno do oferty trafiły 192 mieszkania w trzypiętrowym budynku. Termin ukończenia to IV kwartał 2026 roku.
- 14.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Archicom rusza z nową inwestycją Bociana 5 w Krakowie na 280 lokali
Archicom rozpoczyna nową inwestycję Bociana 5 w Krakowie, którą stanowi kompleks dwóch budynków z 280 mieszkaniami, podała spółka.
- 11.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Atal sprzedał 388, przekazał 392 mieszkania i lokale usługowe w II kw. 2025 r.
Warszawa, 11.07.2025 (ISBnews) - Atal zawarł 388 umów deweloperskich i przedwstępnych w II kw. 2025 r., podała spółka. Jednocześnie Atal posiadał na koniec II kwartału 2025 roku 98 aktywnych umowy rezerwacyjnych. W przychodach I półrocza 2025 roku spółka uzna łącznie 610 przekazanych lokali mieszkalnych i usługowych wydanych w tym okresie nabywcom. W II kw. 2025 r. zostały przekazane 392 lokale we Wrocławiu (156), Łodzi (102), Warszawie (94), Katowicach (31), Poznaniu (8) i Gdańsku (1).