Najpierw mieszkanie we Wrocławiu, potem relaks na Bali. Archicom wysyła swoich klientów na wakacje marzeń
W najbliższych tygodniach klienci odwiedzający wrocławski Salon Sprzedaży dewelopera i zainteresowani nabyciem własnego M mogą skorzystać z nowej, wyjątkowej oferty „Dom za dom – wakacje marzeń od Archicom”. Decydując się na zakup mieszkania w bonusie będą mogli otrzymać wyjątkowy benefit w postaci vouchera na wyjazd do najbardziej urokliwych zakątków globu.
Nowa kampania od Archicom obejmuje swoim zasięgiem projekty realizowane obecnie we Wrocławiu. Ogólnopolski deweloper buduje aktualnie na terenie dolnośląskiej stolicy osiem takich przedsięwzięć mieszkaniowych. Po podpisaniu umowy zakupu mieszkania klient odbierze voucher o wartości do 30 tys. zł, do wykorzystania na pobyt w prestiżowych obiektach zlokalizowanych w najpiękniejszych miejscach na świecie takich jak np. Bali, Malediwy, Toskania czy francuskie Saint-Tropez.
Kampania jest nowym filarem naszej strategii kształtującej pozytywne doświadczenia klientów, a zróżnicowana oferta to teraz nie tylko klucz do wymarzonego mieszkania od Archicom, ale też droga do wakacji marzeń. Klienci podpisujący z nami umowy otrzymują gwarancję wyjątkowego miejsca do życia, mieszkania i odpoczynku oraz voucher, który obejmuje zakwaterowanie jak również organizację wyjazdu. Nie warto jednak zwlekać z decyzją ponieważ oferta jest ograniczona czasowo i ilościowo – zachęca Renata Braszkiewicz-Walczak, Regionalny Kierownik Sprzedaży w Archicom.
Kampania „Dom za dom – wakacje marzeń od Archicom” potrwa do końca listopada lub do wyczerpania puli voucherów. Z nowej oferty można skorzystać stając się właścicielem lokalu w takich inwestycjach jak np. Przystań Reymonta, Południk 17, Sady nad Zieloną oraz Gwarna. Partnerem programu jest platforma wakacyjna Wakacje.pl, a o jego szczegółach można przeczytać na stronie archicom.pl lub dowiedzieć się u Doradców we wrocławskim Biurze Sprzedaży.
Źródło: Archicom
- 17.09.2025Deweloperzy
Lokum Deweloper sprzeda 120-150 mieszkań, przekaże ok. 150 w 2025 r.
Lokum Deweloper spodziewa się, że sprzeda w całym bieżącym roku 120-150 mieszkań, a przekaże nabywcom ok. 150, wobec odpowiednio 65 i 38 w I półroczu, poinformowali przedstawiciele spółki. Oceniają, że II półrocze poprawi wyniki spółki i przyniesie zysk na działalności deweloperskiej w całym 2025 r., choć mniejszy w ujęciu rok do roku.
- 17.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Lokum Deweloper miał 34,42 mln zł zysku netto, 45,14 mln zł zysku EBIT w I poł. 2025 r.
Lokum Deweloper odnotował 34,42 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2025 r. wobec 29,47 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
- 16.09.2025Deweloperzy
Archicom planuje przekazać do użytku 2,4 tys. mieszkań, sprzedać ok. 3 tys. w 2025 r.
Archicom planuje przekazać do użytku w tym roku około 2400 mieszkań po przekazaniu 404 lokali (w tym 360 lokali Archicom i 44 lokali Echo Investment) w I półroczu, podała spółka. Ze względu na harmonogram trwających projektów większość przekazań zaplanowano na III i IV kwartał tego roku, wyjaśniono.
- 16.09.2025Informacje z gospodarkiDeweloperzy
Archicom miał 1,05 mln zł straty netto, 28,42 mln zł zysku EBIT w I poł. 2025 r.
Archicom odnotował 1,05 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2025 r. wobec 40,67 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
- 15.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Grupa Develia osiągnęła 173,4 mln zł zysku netto w I półroczu 2025 r.
W I półroczu 2025 r. przychody ze sprzedaży grupy Develia wyniosły 748,3 mln zł w porównaniu do 648,7 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku, czyli 15% więcej.