RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej
RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.
RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami. Przyszedł czas na kolejny krok.
– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: – Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”. Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.
Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.
- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.
Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.
– Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.
Źródło: PR Advisors
- 17.06.2025Deweloperzy giełdowi
WZA ATAL S.A. podjęło decyzję o wypłacie dywidendy
Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy ATAL S.A. – ogólnopolskiego dewelopera, podjęło decyzję o podziale zysku wypracowanego przez Spółkę w 2024 roku.
- 12.06.2025Deweloperzy giełdowi
ZWZ Dom Development zdecydowało o łącznie 13 zł dywidendy na akcję z zysku za 2024
Akcjonariusze Dom Development zdecydowali podczas zwyczajnego walnego zgromadzenia o przeznaczeniu z zysku netto za 2024 r., wynoszącego 419,02 mln zł, na dywidendę kwoty 335,38 mln zł, tj. łącznie 13 zł na akcję, co powoduje - przy uwzględnieniu zaliczki na poczet dywidendy w kwocie 154,79 mln zł, tj. 6 zł na akcję, wypłaconej w grudniu ub.r. - że pozostająca do wypłaty dywidenda wynosi 180,59 mln zł, tj. 7 zł na akcję. Ponadto część zysku netto w kwocie 83,64 mln zł przeznaczono na powiększenie kapitału zapasowego. Jako dzień dywidendy wyznaczono 25 czerwca, zaś jako dzień wypłaty dywidendy - 3 lipca 2025 roku, podała spółka.
- 11.06.2025Deweloperzy giełdowi
Victoria Dom wnioskuje do UOKiK o zgodę na przejęcie spółek z deweloperskiej Grupy Budner
Victoria Dom złożyła wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) o zgodę na przejęcie pełnej kontroli nad sześcioma spółkami z grupy kapitałowej Budner Fundacja Rodzinna oraz na nabycie części mienia (nieruchomości) dwóch spółek z tej Grupy, podał Urząd.
- 10.06.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Akcjonariusze Develii zdecydowali o wypłacie 0,58 zł dywidendy na akcję
Akcjonariusze Develii zdecydowali podczas walnego zgromadzenia o przeznaczeniu 265,48 mln zł na wypłatę dywidendy, co oznacza 0,58 zł na akcję, podała spółka. Dzień dywidendy ustalono na 16 czerwca, a termin wypłaty dywidendy na 30 czerwca 2025 r.
- 04.06.2025Deweloperzy giełdowi
Victoria Dom przydzieliła warunkowo obligacje serii P2024C na 81,4 mln zł
Victoria Dom zdecydowała o zwiększeniu maksymalnej liczby niezabezpieczonych obligacji serii P2024C będących przedmiotem oferty publicznej do nie więcej niż 81 403 obligacji o łącznej wartości nominalnej nie wyższej niż 81 403 000 zł, podała spółka. Jednocześnie zarząd postanowił o przydziale wszystkich papierów pod warunkiem zarejestrowania obligacji w depozycie papierów wartościowych prowadzonym przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych.