Alior Bank uruchomił wirtualną asytentkę Info Nina w formie chatu
Warszawa, 24.07.2023 (ISBnews) - Alior Bank uruchomił nowy kanał kontaktu z klientami - InfoNinę, czyli wirtualną asystentkę, która dotychczas stanowiła wsparcie infolinii, teraz dostępna jest także w formie chatu, podał bank. Obecnie ok. 45% wszystkich rozmów jest w pełni zautomatyzowanych.
"Post-pandemiczna rzeczywistość utwierdziła nas w przekonaniu, że aktywne rozwijanie wszelkich zdalnych form wsparcia klientów jest niezwykle ważne we współczesnej bankowości. Oddając klientom do dyspozycji naszą InfoNinę w formie chatu, mamy ogromną nadzieję, że stanie się ona nieodzownym wsparciem, gwarantując szybką i profesjonalną pomoc" - powiedział dyrektor Działu Digitalizacji i Rozwoju AI w Alior Bank Mariusz Piturecki, cytowany w komunikacie.
InfoNina w wersji głosowej zaczęła obsługiwać klientów Alior Banku na początku 2021 roku. W początkowej fazie wykorzystywana była przede wszystkim do połączenia rozmówców z odpowiednim pracownikiem. W niedługim czasie odbierała już 100%. przychodzących połączeń i w znacznej części samodzielnie na nie odpowiadała, podano.
Po dwóch latach od wdrożenia bot, który jest w stanie zidentyfikować ponad 650 intencji klientów, stał się pierwszą linią wsparcia dla wielu klientów Alior Banku. Aktualnie, około 45% wszystkich rozmów jest w pełni zautomatyzowanych, a asystentka osiągnęła 95% skuteczności w prawidłowym dopasowaniu tematu, podczas przekierowania do doradcy. Kolejnym krokiem w rozwoju projektu jest nowy kanał kontaktu, czyli tekstowy chat, w którym rozmowy są prowadzone wyłącznie przez bota, wskazano w materiale.
Alior Bank koncentruje swoją działalność na usługach bankowości detalicznej i korporacyjnej. Podmioty zależne Alior Banku prowadzą działalność m.in. w zakresie usług leasingowych, informatycznych, faktoringu i asset management. Bank rozpoczął działalność w listopadzie 2008 roku. Zadebiutował na warszawskiej giełdzie w grudniu 2012 r. Aktywa razem banku wyniosły 82,88 mld zł na koniec 2022 r.
(ISBnews)
Źródło: ISB news
- 21.11.2024BankiAnalizy ekspertów
BOŚ: Stopniowa poprawa produkcji budowlano-montażowej nastąpi w II poł. 2025 r.
Segmentem stabilizującym sektor produkcji budowlano-montażowej jest rynek mieszkaniowy, gdzie sytuacja stopniowo poprawia się wraz z lekkim wzrostem liczby mieszkań w budowie, oceniają ekonomiści Banku Ochrony Środowiska (BOŚ). Według nich, biorąc pod uwagę dużą zmienność danych z budownictwa, w tym odsezonowanych, nie nastąpi głębszy spadek aktywności w kolejnych miesiącach i od II połowy przyszłego roku sytuacja będzie stopniowo poprawiać się.
- 14.11.2024Analizy i raportyBanki
KNF: Wynik netto sektora bankowego wzrósł o 46,9% r/r do 31,21 mld zł w I-IX 2024 r.
Wynik finansowy netto banków wyniósł 31,21 mld zł w okresie styczeń-wrzesień 2024 r., co oznacza wzrost o 46,9% r/r, podała Komisja Nadzoru Finansowego (KNF). Na koniec sierpnia wynik netto sektora wyniósł 28,97 mld zł.
- 14.11.2024Analizy i raportyBanki
Bank Pekao: Główną przyczyną słabości gospodarki w III kw. był popyt konsumencki
Główną przyczyną słabości gospodarki w III kw. był popyt konsumencki, oceniają ekonomiści Banku Pekao. Wskazują, że obecne ożywienie gospodarcze jest "historycznie wolne", na co wpływa m.in. słabość popytu zewnętrznego, restrykcyjna polityka pieniężna, cykl wydatkowania środków unijnych i rozłożone w czasie konsekwencje kryzysu energetycznego.
- 13.11.2024Banki
Citi Handlowy miał 544,43 mln zł zysku netto, 22% ROE w III kw. 2024 r.
Citi Handlowy odnotował 544,43 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2024 r. wobec 591,62 mln zł zysku rok wcześniej, podał bank.
- 08.11.2024Banki
Prezes BNP Paribas BP: Skala pozwów kwestionujących WIBOR nie jest niepokojąca dla rynku
Skala pozwów kwestionujących WIBOR nie jest dla banków niepokojąca, uważa prezes BNP Paribas Bank Polska Przemysław Gdański.