Archicom otworzył wyjątkowy Salon Sprzedaży z panoramą na budowę Modern Mokotów
Stołeczny projekt ogólnopolskiego dewelopera wymazuje biznesową przeszłość kwartału poprzemysłowego Służewca i pisze jego nową historię w postaci zielonej oraz wielofunkcyjnej przestrzeni do życia oraz odpoczynku. Wraz z postępem prac i wysoką dynamiką sprzedaży Archicom otwiera nowe biuro na dwóch wysokich piętrach budynku myhive Mokotów One oferując, poza atrakcyjną ofertą sprzedażową, również zapierające dech w piersiach widoki na budowany projekt i cały Mokotów.
Archicom zaprasza teraz do swojej nowej, komfortowej i eleganckiej siedziby zaaranżowanej w biznesowym gmachu znanym przez lata jako Taurus. Przy ulicy Wołoskiej 5 deweloper zagospodarował dwie kondygnacje, a zespół sprzedażowy ma do swojej dyspozycji m.in. potężne ścienne ekrany na których może prezentować makiety VR zarówno całej inwestycji jak i pojedynczych lokali.
Po raz kolejny przecieramy szlak i wyznaczamy trend dla całej branży. Salon Sprzedaży na 11. i 12. piętrze to bezprecedensowy krok w historii Archicom, a my w jego lokalizacji dostrzegamy tylko plusy. Przede wszystkim klient na własne oczy i niemal z perspektywy lotu ptaka może podziwiać powstawanie projektu, który odmieni cały kwartał Służewca i będzie np. jego przyszłym domem. Na miejscu do dyspozycji odwiedzających jest także nasz doświadczony zespół sprzedażowy, który przy wsparciu najnowszej technologii, w najdrobniejszych szczegółach, przedstawi benefity przyszłego życia w inwestycji Modern Mokotów czyli przemyślanego w każdym szczególe projektu otoczonego zielenią m.in. parku linearnego. Na terenie nie zabraknie również kawiarni i restauracji sprzyjających budowaniu dobrych sąsiedzkich i międzyludzkich relacji - podkreśla Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom.
Na pierwszym poziomie uruchomionego Salonu Sprzedaży na klientów czeka reprezentacyjne lobby o powierzchni niemal 170 mkw., a w nim recepcja, a także komfortowa strefa z kanapami. W tej części znajduje się największa sala sprzedaży posiadająca ponad 32,5 mkw. Do dyspozycji odwiedzających przygotowano również salę dla osób niepełnosprawnych. Na drugim poziomie zaaranżowano pięć kameralnych pomieszczeń do indywidualnych spotkań z klientami, a także strefę VIP o powierzchni ponad 100 mkw. Za wykończenie i wystrój Salonu Sprzedaży projektu Modern Mokotów odpowiadał sprawdzony i doświadczony partner marki Archicom czyli Galerie Venis.
Źródło: Archicom
- 16.09.2025Deweloperzy
Archicom planuje przekazać do użytku 2,4 tys. mieszkań, sprzedać ok. 3 tys. w 2025 r.
Archicom planuje przekazać do użytku w tym roku około 2400 mieszkań po przekazaniu 404 lokali (w tym 360 lokali Archicom i 44 lokali Echo Investment) w I półroczu, podała spółka. Ze względu na harmonogram trwających projektów większość przekazań zaplanowano na III i IV kwartał tego roku, wyjaśniono.
- 16.09.2025Informacje z gospodarkiDeweloperzy
Archicom miał 1,05 mln zł straty netto, 28,42 mln zł zysku EBIT w I poł. 2025 r.
Archicom odnotował 1,05 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2025 r. wobec 40,67 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
- 15.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Grupa Develia osiągnęła 173,4 mln zł zysku netto w I półroczu 2025 r.
W I półroczu 2025 r. przychody ze sprzedaży grupy Develia wyniosły 748,3 mln zł w porównaniu do 648,7 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku, czyli 15% więcej.
- 15.09.2025Deweloperzy
Matexi Polska zaprasza na Dni Otwarte w Warszawie i Krakowie
Matexi Polska zaprasza do udziału w cyklu Dni Otwartych, które odbędą się na realizowanych projektach w Warszawie i Krakowie. To wyjątkowa okazja, aby poznać inwestycje z bliska, zobaczyć dostępne mieszkania i skorzystać z indywidualnych konsultacji z doradcami sprzedaży. Z okazji 15-lecia obecności na polskim rynku deweloper przygotował wyjątkową ofertę dla swoich klientów.
- 15.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Inpro miało 14,62 mln zł zysku netto, 26,26 mln zł zysku EBIT w II kw. 2025 r.
Inpro odnotowało 14,62 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2025 r. wobec 5,52 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.