MF sprzedało na przetargu obligacje za 8,76 mld zł, popyt sięgnął 10,2 mld zł
Ministerstwo Finansów sprzedało na przetargu obligacje skarbowe czterech serii o łącznej wartości 8 760,52 mln zł, podał resort. Popyt wyniósł łącznie 10 153,02 mln zł.
Resort sprzedał obligacje serii OK0127 za 513 mln zł, PS0130 za 3 960,02 mln zł, WZ0330 za 3 000 mln zł, DS1034 - za 1 287,5 mln zł.
(ISBnews)
Źródło: ISB news
- 13.03.2025Informacje z gospodarki
Eurostat: Produkcja przemysłowa w Polsce wzrosła o 1,9% r/r w styczniu
Produkcja przemysłowa w Polsce wzrosła o 1,9% r/r w styczniu br. po spadku o 1,3% r/r w poprzednim miesiącu, podał unijny urząd statystyczny Eurostat. W ujęciu miesięcznym, w Polsce produkcja wzrosła o 0,7%.
- 13.03.2025Informacje z gospodarki
Eurostat: Produkcja przemysłowa w strefie euro wzrosła o 0,8% m/m w styczniu
Wyrównana sezonowo produkcja przemysłowa w strefie euro wzrosła o 0,8% m/m w styczniu 2025 r., podał unijny urząd statystyczny Eurostat. W całej UE produkcja wzrosła o 0,3% w tym ujęciu.
- 12.03.2025Informacje z gospodarki
RPP postanowiła utrzymać stopy procentowe NBP na niezmienionym poziomie
Warszawa, 12.03.2025 (ISBnews) - Rada Polityki Pieniężnej (RPP) postanowiła utrzymać stopy procentowe NBP na niezmienionym poziomie.
- 11.03.2025GospodarkaInformacje z gospodarki
MRiT: Pierwszy Pakiet Deregulacyjny został przyjęty przez rząd
Pierwszy Pakiet Deregulacyjny z ponad 40 zmianami odnośnie różnych obszarów działalności gospodarczej, na różnych etapach jej prowadzenia został przyjęty przez rząd, podało Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT). Pakiet przygotowany przez MRiT wprowadzi szybsze i uproszczone procedury, mniej obciążeń kontrolno-administracyjnych, więcej elektronizacji.
- 11.03.2025BiznesGospodarkaInformacje z gospodarki
UCE Research/Proxi.cloud: Liczba klientów w galeriach i centrach spadła o 7% r/r w I-II br
Liczba klientów w galeriach i centrach handlowych zmniejszyła się o 7% r/r w styczniu i lutym2025 r., wynika z raportu Proxi.cloud i UCE Research. Istotnym czynnikiem spadku liczby klientów mogła być popularyzacja platform e-commerce - część kupujących przeszła wyłącznie na zakupy online - oraz to, że wiele sklepów organizuje wyprzedaże online, oferując klientom znacznie szerszy asortyment niż w placówkach.