Najpierw mieszkanie we Wrocławiu, potem relaks na Bali. Archicom wysyła swoich klientów na wakacje marzeń
W najbliższych tygodniach klienci odwiedzający wrocławski Salon Sprzedaży dewelopera i zainteresowani nabyciem własnego M mogą skorzystać z nowej, wyjątkowej oferty „Dom za dom – wakacje marzeń od Archicom”. Decydując się na zakup mieszkania w bonusie będą mogli otrzymać wyjątkowy benefit w postaci vouchera na wyjazd do najbardziej urokliwych zakątków globu.
Nowa kampania od Archicom obejmuje swoim zasięgiem projekty realizowane obecnie we Wrocławiu. Ogólnopolski deweloper buduje aktualnie na terenie dolnośląskiej stolicy osiem takich przedsięwzięć mieszkaniowych. Po podpisaniu umowy zakupu mieszkania klient odbierze voucher o wartości do 30 tys. zł, do wykorzystania na pobyt w prestiżowych obiektach zlokalizowanych w najpiękniejszych miejscach na świecie takich jak np. Bali, Malediwy, Toskania czy francuskie Saint-Tropez.
Kampania jest nowym filarem naszej strategii kształtującej pozytywne doświadczenia klientów, a zróżnicowana oferta to teraz nie tylko klucz do wymarzonego mieszkania od Archicom, ale też droga do wakacji marzeń. Klienci podpisujący z nami umowy otrzymują gwarancję wyjątkowego miejsca do życia, mieszkania i odpoczynku oraz voucher, który obejmuje zakwaterowanie jak również organizację wyjazdu. Nie warto jednak zwlekać z decyzją ponieważ oferta jest ograniczona czasowo i ilościowo – zachęca Renata Braszkiewicz-Walczak, Regionalny Kierownik Sprzedaży w Archicom.
Kampania „Dom za dom – wakacje marzeń od Archicom” potrwa do końca listopada lub do wyczerpania puli voucherów. Z nowej oferty można skorzystać stając się właścicielem lokalu w takich inwestycjach jak np. Przystań Reymonta, Południk 17, Sady nad Zieloną oraz Gwarna. Partnerem programu jest platforma wakacyjna Wakacje.pl, a o jego szczegółach można przeczytać na stronie archicom.pl lub dowiedzieć się u Doradców we wrocławskim Biurze Sprzedaży.
Źródło: Archicom
- 21.11.2024Deweloperzy
Towarowa22 przyciąga klientów. 30% luksusowych apartamentów M7 już znalazło nabywców
W miastotwórczym kwartale Towarowa22, realizowanym w Warszawie przez Archicom, Echo Investment i AFI Europe, na każdym kroku widać postępy budowy. Wśród powstających budynków jest inwestycja M7, w której w ciągu zaledwie pięciu miesięcy sprzedano 30% luksusowych apartamentów dostępnych pod marką Archicom Collection. Klientów przyciąga połączenie wielkomiejskiego stylu życia z bliskością natury, elegancka architektura oraz rozwiązania premium w każdym wymiarze – od jakości wykończenia, poprzez dedykowaną kolekcję sztuki, po udogodnienia takie jak prywatna sala kinowa czy strefa spa.
- 20.11.2024Deweloperzy
Nowoczesne mieszkania z widokiem na park do odbioru jeszcze w listopadzie
Osiedle Idea Orion kolejny etap spójnego urbanistycznie i zrównoważonego projektu mieszkaniowego realizowanego w Radomiu przez Unidevelopment SA - otrzymało pozwolenie na użytkowanie. Inwestycję wyróżnia m.in. wyjątkowy widok z okien na powstający w sąsiedztwie teren zielony. Pierwsi klienci obiorą klucze do swoich lokali jeszcze w tym miesiącu. W ofercie wciąż dostępne są funkcjonalne mieszkania o różnym metrażu.
- 20.11.2024Deweloperzy
Murapol spodziewa się sprzedaży klientom detalicznym ok. 3 tys. mieszkań w 2024 r.
Warszawa, 20.11.2024 (ISBnews) - Murapol spodziewa się sprzedaży klientom detalicznym ok. 3 tys. mieszkań w br., poinformował prezes Nikodem Iskra.
- 20.11.2024Deweloperzy
Murapol spodziewa się wzrostu oferty do ponad 5 tys. mieszkań w I kw. 2025 r.
Murapol celuje we wprowadzenie do sprzedaży ok. 4 tys. lokali w całym br. i szacuje, że jego oferta wzrośnie do ponad 5 tys. mieszkań w I kw. przyszłego roku, poinformował prezes Nikodem Iskra.
- 20.11.2024Deweloperzy
Murapol pracuje, by wykonać cel przekazania 2 900 mieszkań w 2024 r.
Murapol pracuje nad tym, by przekazać w tym roku 2 900 mieszkań - czyli tyle, ile wynosi plan, poinformował członek zarządu, CFO Przemysław Kromer.