Nickel Development pierwszym w Polsce deweloperem–partnerem generalnym kampanii społecznej "OZE? Każdy może!"
Nickel Development z dumą ogłasza swoje zaangażowanie – jako partner generalny – w ogólnopolską kampanię społeczną "OZE? Każdy może!". Poznańska firma jest pierwszym deweloperem w Polsce, który podjął się tej współpracy, co podkreśla zaangażowanie firmy w ekologiczne inicjatywy oraz troskę o środowisko naturalne.
– Jest mi bardzo miło poinformować, że Nickel Development jest pierwszym w Polsce deweloperem, partnerem generalnym kampanii społecznej „OZE? Każdy może!”, która – po miesiącach przygotowań – swoją prapremierę miała podczas Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu. Ta inicjatywa jest istotnym elementem naszej strategii promowania zrównoważonego budownictwa, ekologicznych praktyk budowlanych i wspierania świadomości ekologicznej w społeczeństwie. Dotychczas odnawialne źródła energii były dostępne dla właścicieli domów, którzy mogli na nich założyć instalację fotowoltaiczną. ”OZE? Każdy może!” to rewolucja na polskim rynku, która daje taką możliwość również właścicielom mieszkań przeciwdziałając tym samym wykluczeniu energetycznemu – mówi Edyta Kołodziej, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Nickel Development.
Kampania "OZE? Każdy może!" ma na celu edukowanie mieszkańców miast oraz przedsiębiorców na temat możliwości partycypacji w transformacji energetycznej, zachęcanie do udziału w niej osób, dla których dotychczasowe rozwiązania nie były wystarczające, a także pokazanie korzyści finansowych płynących z zaangażowania w tę transformację.
Nickel Development wyróżnia się swoim zaangażowaniem, dbając o ekologiczne aspekty swoich inwestycji. Realizowana przez poznańską firmę deweloperską polityka budowy przyjaznych środowisku mieszkań, domów oraz apartamentów wypoczynkowych współgra z założeniami kampanii "OZE? Każdy może!". Jak podkreśla Edyta Kołodziej: Temat ten od razu spotkał się z naszym zainteresowaniem, co przekuło się w zaangażowanie całego zespołu w pracę nad kampanią i nadzieję, że nasza aktywność zainspiruje do podobnego działania także inne podmioty z naszej branży.
Jan Jankowiak, koordynator kampanii, dodaje: "OZE? Każdy może!" to akcja społeczna o charakterze edukacyjnym, która ma na celu pokazanie, że odnawialne źródła energii i transformacja energetyczna to nie tylko panele na dachu, lecz także nowoczesne rozwiązania, które umożliwiają korzystanie z OZE również w mieszkaniach. Celem kampanii jest pokazanie tych rozwiązań w sposób rzetelny i praktyczny. Chcemy przedstawić różnorodne opcje, metody ich implementacji oraz wskazać dostępne dofinansowania, aby korzystanie z nich było opłacalne.
Kampania w pełnym wymiarze właśnie rozpoczyna się w Poznaniu, a następnie obejmie kolejne miasta. Planowany czas trwania kampanii to 2 lata.
Kampania "OZE? Każdy może!" skupia się na następujących zagadnieniach:
- Energetyka obywatelska – pokazuje formy partycypacji w transformacji energetycznej oraz wyjaśnia nowe formy prosumenckie, takie jak: prosument wirtualny, prosument zbiorowy i prosument lokatorski, wraz ze wskazaniem możliwości i sposobu ich zastosowania.
- Elektromobilność – prezentuje korzyści posiadania pojazdu elektrycznego oraz trendy i prognozy w zakresie elektromobilności.
- Transformacja energetyczna – ukazuje wpływ transformacji energetycznej na gospodarkę i lokalną społeczność oraz działania podjęte przez podmioty publiczne w osiągnięciu jej celów.
- (Eko)Ekonomia – wyjaśnia zasadność ekonomiczną i wymierne korzyści finansowe płynące z partycypacji w transformacji energetycznej.
Nickel Development zachęca wszystkich do aktywnego uczestnictwa w kampanii "OZE? Każdy może!" oraz do podejmowania działań mających na celu ochronę środowiska naturalnego dla przyszłych pokoleń.
Już teraz swój udział w akcji potwierdziły takie podmioty, jak: Enea, MPK, Fundacja BOŚ, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, a patronat honorowy nad kampanią objął Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.ozekazdymoze.pl.
Źródło: Nickel Development
- 07.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Archicom sprzedał 632 mieszkania, przekazał 380 w II kw. 2025 r.
Archicom, w ramach działalności własnej i w ramach zarządzania projektami mieszkaniowymi dla Grupy Echo Investment, sprzedał przedwstępnymi umowami sprzedaży i umowami deweloperskimi 632 lokale w II kwartale br. (z czego 104 umowy to bezpośrednio sprzedaż Grupy Echo realizowana przez Grupę Archicom), w porównaniu do 472 umów zawartych w II kwartale 2024 r. Liczba lokali przekazanych klientom wyniosła w tym czasie 380 (z czego 25 to bezpośrednio przekazania Grupy Echo realizowane przez Grupę Archicom), w porównaniu do 65 lokali przekazanych w II kwartale 2024 r., podała spółka.
- 04.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Develia sprzedała 748 lokali, przekazała 670 w II kw. 2025 r.; podtrzymuje cel roczny
Develia sprzedała na podstawie umów deweloperskich i przedwstępnych 748 lokali w II kw. br. wobec 911 w analogicznym okresie ubiegłego roku, podała spółka. W minionym kwartale deweloper przekazał 670 mieszkań w porównaniu do 459 w II kwartale 2024 r. Develia na koniec czerwca br. miała również zawarte 72 umowy rezerwacyjne, których znaczna część zostanie przekształcona w umowy deweloperskie w najbliższym okresie.
- 03.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Echo Investment pozyskało ponad 27 mln euro na projekt Swobodna SPOT we Wrocławiu
Echo Investment pozyskało z PKO Banku Polskiego kredyt budowlano-inwestycyjny o wartości 27,3 mln euro oraz 5 mln zł kredytu VAT, podała spółka. Środki zostaną przeznaczone na realizację projektu Swobodna SPOT we Wrocławiu, który docelowo zaoferuje ponad 41 tys. m2 powierzchni biurowej i handlowo-usługowej.
- 03.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Lokum Deweloper sprzedał 34 lokale, przekazał 24 w II kw. 2025 r.
Lokum Deweloper sprzedał 34 lokale w II kw. 2025 r. wobec 47 rok wcześniej, a rozpoznał w wyniku 24 (rok wcześniej: 52), podała spółka. Ponadto na koniec okresu grupa miała zawarte 16 umów rezerwacyjnych, 518 lokali w ofercie i 740 w realizacji.
- 03.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Dom Development sprzedał klientom detal. 1000 lokali, przekazał 611 w II kw. 2025
Dom Development sprzedał na rynku detalicznym 1 000 lokali w II kw. br. wobec 943 w analogicznym okresie 2024 roku (wzrost o 6% r/r), a przekazał w tym czasie klientom 611 (rok wcześniej: 716), podała spółka. Dodatkowo deweloper przekazał 97 lokali na rzecz inwestora instytucjonalnego z segmentu PRS (Private Rental Sector). Spółka spodziewa się "solidnych" wyników finansowych za pierwszą połowę br., zarówno pod względem przychodów, jak i osiąganych marż.