Nickel Development pierwszym w Polsce deweloperem–partnerem generalnym kampanii społecznej "OZE? Każdy może!"
Nickel Development z dumą ogłasza swoje zaangażowanie – jako partner generalny – w ogólnopolską kampanię społeczną "OZE? Każdy może!". Poznańska firma jest pierwszym deweloperem w Polsce, który podjął się tej współpracy, co podkreśla zaangażowanie firmy w ekologiczne inicjatywy oraz troskę o środowisko naturalne.
– Jest mi bardzo miło poinformować, że Nickel Development jest pierwszym w Polsce deweloperem, partnerem generalnym kampanii społecznej „OZE? Każdy może!”, która – po miesiącach przygotowań – swoją prapremierę miała podczas Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu. Ta inicjatywa jest istotnym elementem naszej strategii promowania zrównoważonego budownictwa, ekologicznych praktyk budowlanych i wspierania świadomości ekologicznej w społeczeństwie. Dotychczas odnawialne źródła energii były dostępne dla właścicieli domów, którzy mogli na nich założyć instalację fotowoltaiczną. ”OZE? Każdy może!” to rewolucja na polskim rynku, która daje taką możliwość również właścicielom mieszkań przeciwdziałając tym samym wykluczeniu energetycznemu – mówi Edyta Kołodziej, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Nickel Development.
Kampania "OZE? Każdy może!" ma na celu edukowanie mieszkańców miast oraz przedsiębiorców na temat możliwości partycypacji w transformacji energetycznej, zachęcanie do udziału w niej osób, dla których dotychczasowe rozwiązania nie były wystarczające, a także pokazanie korzyści finansowych płynących z zaangażowania w tę transformację.
Nickel Development wyróżnia się swoim zaangażowaniem, dbając o ekologiczne aspekty swoich inwestycji. Realizowana przez poznańską firmę deweloperską polityka budowy przyjaznych środowisku mieszkań, domów oraz apartamentów wypoczynkowych współgra z założeniami kampanii "OZE? Każdy może!". Jak podkreśla Edyta Kołodziej: Temat ten od razu spotkał się z naszym zainteresowaniem, co przekuło się w zaangażowanie całego zespołu w pracę nad kampanią i nadzieję, że nasza aktywność zainspiruje do podobnego działania także inne podmioty z naszej branży.
Jan Jankowiak, koordynator kampanii, dodaje: "OZE? Każdy może!" to akcja społeczna o charakterze edukacyjnym, która ma na celu pokazanie, że odnawialne źródła energii i transformacja energetyczna to nie tylko panele na dachu, lecz także nowoczesne rozwiązania, które umożliwiają korzystanie z OZE również w mieszkaniach. Celem kampanii jest pokazanie tych rozwiązań w sposób rzetelny i praktyczny. Chcemy przedstawić różnorodne opcje, metody ich implementacji oraz wskazać dostępne dofinansowania, aby korzystanie z nich było opłacalne.
Kampania w pełnym wymiarze właśnie rozpoczyna się w Poznaniu, a następnie obejmie kolejne miasta. Planowany czas trwania kampanii to 2 lata.
Kampania "OZE? Każdy może!" skupia się na następujących zagadnieniach:
- Energetyka obywatelska – pokazuje formy partycypacji w transformacji energetycznej oraz wyjaśnia nowe formy prosumenckie, takie jak: prosument wirtualny, prosument zbiorowy i prosument lokatorski, wraz ze wskazaniem możliwości i sposobu ich zastosowania.
- Elektromobilność – prezentuje korzyści posiadania pojazdu elektrycznego oraz trendy i prognozy w zakresie elektromobilności.
- Transformacja energetyczna – ukazuje wpływ transformacji energetycznej na gospodarkę i lokalną społeczność oraz działania podjęte przez podmioty publiczne w osiągnięciu jej celów.
- (Eko)Ekonomia – wyjaśnia zasadność ekonomiczną i wymierne korzyści finansowe płynące z partycypacji w transformacji energetycznej.
Nickel Development zachęca wszystkich do aktywnego uczestnictwa w kampanii "OZE? Każdy może!" oraz do podejmowania działań mających na celu ochronę środowiska naturalnego dla przyszłych pokoleń.
Już teraz swój udział w akcji potwierdziły takie podmioty, jak: Enea, MPK, Fundacja BOŚ, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, a patronat honorowy nad kampanią objął Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.ozekazdymoze.pl.
Źródło: Nickel Development
- 12.05.2025Deweloperzy
Zielono Mi znów w sprzedaży! Hit od RONSON Development wraca z II etapem
RONSON Development ogłasza rozpoczęcie przedsprzedaży drugiego etapu inwestycji Zielono Mi, oferując nowe, atrakcyjne mieszkania w sercu zielonej części Warszawy. W ofercie znalazły się wyjątkowe lokale z przestronnymi ogródkami – o powierzchni przekraczającej 200 m² – łącząc komfort życia w mieście z zaletami prywatnej przestrzeni na świeżym powietrzu.
- 12.05.2025Deweloperzy giełdowi
Archicom rekomenduje łącznie 3,37 zł dywidendy na akcję - 1,96 zł ponad zaliczkę
Archicom zarekomendował przeznaczenie zysku netto za 2024 r. w wysokości 197,45 mln zł w następujący sposób: zysk w kwocie 197,13 mln zł - na wypłatę dywidendy, tj. w kwocie 3,37 zł na 1 akcję; proponuje przy tym zaliczyć na poczet dywidendy kwotę 82,48 mln zł wypłaconą przez spółkę 7 listopada 2024 r. tytułem zaliczki, tj. w kwocie 1,41 zł na akcję oraz wypłacić tytułem dywidendy kwotę pomniejszoną o zaliczkę, tj. kwotę w wysokości 114,65 mln zł, tj. w kwocie 1,96 zł na 1 akcję, podała spółka. Ponadto zysk w kwocie 0,32 mln zł zarząd chce przeznaczyć na kapitał rezerwowy.
- 12.05.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Murapol miał wzrost sprzedaży w kwietniu i więcej zapytań w maju; podtrzymuje cele na 2025
Murapol jest zadowolony ze sprzedaży mieszkań jak dotąd w II kwartale br., gdzie kwiecień przyniósł wzrost w ujęciu r/r, a maj - po ogłoszeniu obniżek stóp procentowych - zwiększoną liczbę zapytań do spółki, poinformował prezes Nikodem Iskra. Murapol podtrzymuje cele na cały rok, przewidujące sprzedaż 3,1-3,3 tys. mieszkań w segmencie detalicznym i przekazanie ok. 3 000.
- 12.05.2025Deweloperzy
Panattoni wybuduje centrum dystrybucyjne dla Media Expert za 500 mln zł
Panattoni wybuduje dla marki Media Expert w Łodzi kompleks dwóch hal o łącznej powierzchni ponad 207 000 m2 w formule BTO (built-to-own), a całkowita wartość inwestycji wynosi 500 mln zł, podała spółka Panattoni. Budowa rozpocznie się w III kw. 2025 r.
- 12.05.2025BiznesDeweloperzy
Syrena Real Estate nabyła biurowiec Zaułek Piękna w Warszawie
Syrena Real Estate nabyła od Manova Partners biurowiec Zaułek Piękna zlokalizowany w warszawskim Śródmieściu, podała spółka. Zakup został współfinansowany przez mBank. Syrena planuje gruntowną modernizację budynku.