Nickel Development pierwszym w Polsce deweloperem–partnerem generalnym kampanii społecznej "OZE? Każdy może!"
Nickel Development z dumą ogłasza swoje zaangażowanie – jako partner generalny – w ogólnopolską kampanię społeczną "OZE? Każdy może!". Poznańska firma jest pierwszym deweloperem w Polsce, który podjął się tej współpracy, co podkreśla zaangażowanie firmy w ekologiczne inicjatywy oraz troskę o środowisko naturalne.
– Jest mi bardzo miło poinformować, że Nickel Development jest pierwszym w Polsce deweloperem, partnerem generalnym kampanii społecznej „OZE? Każdy może!”, która – po miesiącach przygotowań – swoją prapremierę miała podczas Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu. Ta inicjatywa jest istotnym elementem naszej strategii promowania zrównoważonego budownictwa, ekologicznych praktyk budowlanych i wspierania świadomości ekologicznej w społeczeństwie. Dotychczas odnawialne źródła energii były dostępne dla właścicieli domów, którzy mogli na nich założyć instalację fotowoltaiczną. ”OZE? Każdy może!” to rewolucja na polskim rynku, która daje taką możliwość również właścicielom mieszkań przeciwdziałając tym samym wykluczeniu energetycznemu – mówi Edyta Kołodziej, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Nickel Development.
Kampania "OZE? Każdy może!" ma na celu edukowanie mieszkańców miast oraz przedsiębiorców na temat możliwości partycypacji w transformacji energetycznej, zachęcanie do udziału w niej osób, dla których dotychczasowe rozwiązania nie były wystarczające, a także pokazanie korzyści finansowych płynących z zaangażowania w tę transformację.
Nickel Development wyróżnia się swoim zaangażowaniem, dbając o ekologiczne aspekty swoich inwestycji. Realizowana przez poznańską firmę deweloperską polityka budowy przyjaznych środowisku mieszkań, domów oraz apartamentów wypoczynkowych współgra z założeniami kampanii "OZE? Każdy może!". Jak podkreśla Edyta Kołodziej: Temat ten od razu spotkał się z naszym zainteresowaniem, co przekuło się w zaangażowanie całego zespołu w pracę nad kampanią i nadzieję, że nasza aktywność zainspiruje do podobnego działania także inne podmioty z naszej branży.
Jan Jankowiak, koordynator kampanii, dodaje: "OZE? Każdy może!" to akcja społeczna o charakterze edukacyjnym, która ma na celu pokazanie, że odnawialne źródła energii i transformacja energetyczna to nie tylko panele na dachu, lecz także nowoczesne rozwiązania, które umożliwiają korzystanie z OZE również w mieszkaniach. Celem kampanii jest pokazanie tych rozwiązań w sposób rzetelny i praktyczny. Chcemy przedstawić różnorodne opcje, metody ich implementacji oraz wskazać dostępne dofinansowania, aby korzystanie z nich było opłacalne.
Kampania w pełnym wymiarze właśnie rozpoczyna się w Poznaniu, a następnie obejmie kolejne miasta. Planowany czas trwania kampanii to 2 lata.
Kampania "OZE? Każdy może!" skupia się na następujących zagadnieniach:
- Energetyka obywatelska – pokazuje formy partycypacji w transformacji energetycznej oraz wyjaśnia nowe formy prosumenckie, takie jak: prosument wirtualny, prosument zbiorowy i prosument lokatorski, wraz ze wskazaniem możliwości i sposobu ich zastosowania.
- Elektromobilność – prezentuje korzyści posiadania pojazdu elektrycznego oraz trendy i prognozy w zakresie elektromobilności.
- Transformacja energetyczna – ukazuje wpływ transformacji energetycznej na gospodarkę i lokalną społeczność oraz działania podjęte przez podmioty publiczne w osiągnięciu jej celów.
- (Eko)Ekonomia – wyjaśnia zasadność ekonomiczną i wymierne korzyści finansowe płynące z partycypacji w transformacji energetycznej.
Nickel Development zachęca wszystkich do aktywnego uczestnictwa w kampanii "OZE? Każdy może!" oraz do podejmowania działań mających na celu ochronę środowiska naturalnego dla przyszłych pokoleń.
Już teraz swój udział w akcji potwierdziły takie podmioty, jak: Enea, MPK, Fundacja BOŚ, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, a patronat honorowy nad kampanią objął Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.ozekazdymoze.pl.
Źródło: Nickel Development
- 19.11.2024Deweloperzy
Prezes Dom Development: Rządowy program potrzebny nabywcom, deweloperom - niekoniecznie
Rządowe wsparcie do kredytów mieszkaniowych byłoby potrzebne kupującym w warunkach wysokich stóp procentowych, ale samym deweloperom - niekoniecznie, ze względu na solidne podstawy popytu na mieszkania, ocenia prezes Dom Development Jarosław Szanajca. Poinformował też, że nie spodziewa się realnego spadku cen mieszkań w 2025 r.
- 19.11.2024Deweloperzy
Atal wprowadził do oferty 290 mieszkań w ramach os. Francuska Park w Katowicach
Atal wprowadził do sprzedaży 290 mieszkań w ramach kolejnego etapu osiedla Francuska Park w Katowicach, podała spółka. Przedział cenowy mieszkań wynosi 9 900 - 13 000 zł za m2. Etap VIII A obejmuje budowę dwóch 10-kondygnacyjnych budynków wielorodzinnych z mieszkaniami w układach od 2 do 4 pokoi i metrażu od 35 do 99 m2.
- 19.11.2024Deweloperzy
Archicom ogłasza start poznańskiej inwestycji na Garbarach. Apartamenty Esencja II trafiły do przedsprzedaży
Archicom kontynuuje realizację projektów mieszkaniowych w największych polskich miastach. 15 listopada br. deweloper rozpoczął przedsprzedaż mieszkań w ramach nowej inwestycji Apartamenty Esencja II na poznańskim Starym Mieście. Budynek w standardzie premium, zaplanowany przy ul. Szyperskiej, zaoferuje ponad 100 lokali mieszkaniowych i handlowo-usługowe przestrzenie komercyjne. Realizacja domknie klamrą projekt Esencja, który z sukcesem oddano w 2021 r.
- 19.11.2024Deweloperzy
Cenowe WOW w Grupie Murapol! Do -20% na wszystkie mieszkania i apartamenty inwestycyjne
Grupa Murapol stawia do dyspozycji osób poszukujących wymarzonego mieszkania lub zainteresowanych nabyciem nieruchomości w celach inwestycyjnych wyjątkową okazję zakupową! W ramach trwającej do 15 grudnia promocji Cenowe WOW deweloper oferuje rabat w wysokości nawet 20% na każde mieszkanie i apartament inwestycyjny z oferty blisko 5 tys. lokali w 15 miastach w całej Polsce.
- 19.11.2024Deweloperzy
PHN miał 37,3 mln zł straty netto, 11,1 mln zł straty EBIT w III kw. 2024 r.
Polski Holding Nieruchomości (PHN) odnotował 37,3 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2024 r. wobec 22,7 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.