Nickel Development pierwszym w Polsce deweloperem–partnerem generalnym kampanii społecznej "OZE? Każdy może!"
Nickel Development z dumą ogłasza swoje zaangażowanie – jako partner generalny – w ogólnopolską kampanię społeczną "OZE? Każdy może!". Poznańska firma jest pierwszym deweloperem w Polsce, który podjął się tej współpracy, co podkreśla zaangażowanie firmy w ekologiczne inicjatywy oraz troskę o środowisko naturalne.
– Jest mi bardzo miło poinformować, że Nickel Development jest pierwszym w Polsce deweloperem, partnerem generalnym kampanii społecznej „OZE? Każdy może!”, która – po miesiącach przygotowań – swoją prapremierę miała podczas Targów Mieszkań i Domów w Poznaniu. Ta inicjatywa jest istotnym elementem naszej strategii promowania zrównoważonego budownictwa, ekologicznych praktyk budowlanych i wspierania świadomości ekologicznej w społeczeństwie. Dotychczas odnawialne źródła energii były dostępne dla właścicieli domów, którzy mogli na nich założyć instalację fotowoltaiczną. ”OZE? Każdy może!” to rewolucja na polskim rynku, która daje taką możliwość również właścicielom mieszkań przeciwdziałając tym samym wykluczeniu energetycznemu – mówi Edyta Kołodziej, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Nickel Development.
Kampania "OZE? Każdy może!" ma na celu edukowanie mieszkańców miast oraz przedsiębiorców na temat możliwości partycypacji w transformacji energetycznej, zachęcanie do udziału w niej osób, dla których dotychczasowe rozwiązania nie były wystarczające, a także pokazanie korzyści finansowych płynących z zaangażowania w tę transformację.
Nickel Development wyróżnia się swoim zaangażowaniem, dbając o ekologiczne aspekty swoich inwestycji. Realizowana przez poznańską firmę deweloperską polityka budowy przyjaznych środowisku mieszkań, domów oraz apartamentów wypoczynkowych współgra z założeniami kampanii "OZE? Każdy może!". Jak podkreśla Edyta Kołodziej: Temat ten od razu spotkał się z naszym zainteresowaniem, co przekuło się w zaangażowanie całego zespołu w pracę nad kampanią i nadzieję, że nasza aktywność zainspiruje do podobnego działania także inne podmioty z naszej branży.
Jan Jankowiak, koordynator kampanii, dodaje: "OZE? Każdy może!" to akcja społeczna o charakterze edukacyjnym, która ma na celu pokazanie, że odnawialne źródła energii i transformacja energetyczna to nie tylko panele na dachu, lecz także nowoczesne rozwiązania, które umożliwiają korzystanie z OZE również w mieszkaniach. Celem kampanii jest pokazanie tych rozwiązań w sposób rzetelny i praktyczny. Chcemy przedstawić różnorodne opcje, metody ich implementacji oraz wskazać dostępne dofinansowania, aby korzystanie z nich było opłacalne.
Kampania w pełnym wymiarze właśnie rozpoczyna się w Poznaniu, a następnie obejmie kolejne miasta. Planowany czas trwania kampanii to 2 lata.
Kampania "OZE? Każdy może!" skupia się na następujących zagadnieniach:
- Energetyka obywatelska – pokazuje formy partycypacji w transformacji energetycznej oraz wyjaśnia nowe formy prosumenckie, takie jak: prosument wirtualny, prosument zbiorowy i prosument lokatorski, wraz ze wskazaniem możliwości i sposobu ich zastosowania.
- Elektromobilność – prezentuje korzyści posiadania pojazdu elektrycznego oraz trendy i prognozy w zakresie elektromobilności.
- Transformacja energetyczna – ukazuje wpływ transformacji energetycznej na gospodarkę i lokalną społeczność oraz działania podjęte przez podmioty publiczne w osiągnięciu jej celów.
- (Eko)Ekonomia – wyjaśnia zasadność ekonomiczną i wymierne korzyści finansowe płynące z partycypacji w transformacji energetycznej.
Nickel Development zachęca wszystkich do aktywnego uczestnictwa w kampanii "OZE? Każdy może!" oraz do podejmowania działań mających na celu ochronę środowiska naturalnego dla przyszłych pokoleń.
Już teraz swój udział w akcji potwierdziły takie podmioty, jak: Enea, MPK, Fundacja BOŚ, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, a patronat honorowy nad kampanią objął Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie internetowej www.ozekazdymoze.pl.
Źródło: Nickel Development
- 15.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Grupa Develia osiągnęła 173,4 mln zł zysku netto w I półroczu 2025 r.
W I półroczu 2025 r. przychody ze sprzedaży grupy Develia wyniosły 748,3 mln zł w porównaniu do 648,7 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku, czyli 15% więcej.
- 15.09.2025Deweloperzy
Matexi Polska zaprasza na Dni Otwarte w Warszawie i Krakowie
Matexi Polska zaprasza do udziału w cyklu Dni Otwartych, które odbędą się na realizowanych projektach w Warszawie i Krakowie. To wyjątkowa okazja, aby poznać inwestycje z bliska, zobaczyć dostępne mieszkania i skorzystać z indywidualnych konsultacji z doradcami sprzedaży. Z okazji 15-lecia obecności na polskim rynku deweloper przygotował wyjątkową ofertę dla swoich klientów.
- 15.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Inpro miało 14,62 mln zł zysku netto, 26,26 mln zł zysku EBIT w II kw. 2025 r.
Inpro odnotowało 14,62 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2025 r. wobec 5,52 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
- 15.09.2025BiznesDeweloperzy
Tygodniowy przegląd informacji z sektora budownictwa i nieruchomości
Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora budownictwa i nieruchomości z okresu 8-12 września.
- 12.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Develia miała 108,44 mln zł zysku netto, 136,53 mln zł zysku EBIT w II kw. 2025 r.
Develia odnotowała 108,44 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2025 r. wobec 64,61 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka. Zysk operacyjny wyniósł 136,53 mln zł wobec 68,46 mln zł zysku rok wcześniej.