Oferta Grupy Dom Development zwiększyła się w lutym o 362 lokale
Pomimo wymagającej sytuacji na rynku nieruchomości, Grupa Dom Development nie zwalnia tempa i konsekwentnie rozwija swoją ofertę. Tylko w lutym firma wprowadziła do sprzedaży 362 lokale w Warszawie, Wrocławiu i Trójmieście. Nowe etapy to kontynuacje znanych i popularnych inwestycji, które pozwolą umocnić deweloperowi pozycję lidera w branży mieszkaniowej.
– Rynek nieruchomości stoi przed wieloma wyzwaniami, jednak Dom Development niezmiennie koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości mieszkań, odpowiadając na oczekiwania klientów. Nasze doświadczenie, elastyczność oraz dbałość o jakość pozwalają nam utrzymywać dynamiczne tempo sprzedaży i oferować atrakcyjne projekty w największych polskich aglomeracjach – mówi Grzegorz Smoliński, Członek Zarządu Grupy Dom Development.

Rośnie warszawskie Osiedle Urbino
Stołeczna oferta dewelopera powiększyła się w lutym o 137 mieszkań na Osiedlu Urbino. W sprzedaży pojawiły się lokale 1-4-pokojowe o metrażach od 27 do 85 m2 w cenach od 13 500 zł/m2. Zostaną one oddane do użytku w IV kwartale 2026 roku.
Projekt zlokalizowany jest na pograniczu warszawskich dzielnic Włochy i Ochota. Wszystkie mieszkania będą posiadać balkon, loggię lub taras z widokiem na zieleń, a mieszkańcy lokali na parterze będą mogli spędzać czas w przestronnych, przydomowych ogródkach. Znakiem rozpoznawczym nowego etapu będzie duży teren zielony z małą architekturą, miejscami do wypoczynku, siłownią plenerową oraz strefą zabaw dla dzieci. W niedalekiej odległości od inwestycji znajduje się popularny Park Szczęśliwicki, ale nie brakuje też rozwiniętej miejskiej infrastruktury. W pobliżu osiedla znajdują się sklepy, supermarkety, centra handlowe, a także placówki edukacyjne. Łatwy dojazd do centrum Warszawy, Dworca Zachodniego i lotniska Chopina zapewnią główne arterie – Aleje Jerozolimskie i Południowa Obwodnica Warszawy – oraz transport publiczny, w tym Szybka Kolej Miejska.
Kolejny etap inwestycji Hubska 100 we Wrocławiu
W kolejną fazę wchodzi także wrocławska inwestycja Dom Development – Hubska 100, położona w samym sercu miasta, niedaleko Dworca Głównego. Do sprzedaży trafiły właśnie 132 mieszkania zlokalizowane w 7-piętrowym budynku. Powstaną w nim zarówno przestronne mieszkania dla rodzin z komfortowymi układami, jak i mniejsze lokale. Wszystkie będą posiadały balkony lub ogródki. Ceny zaczynają się od 12 100 zł/m2. Dodatkowo, w inwestycji znajdzie się 7 lokali usługowych. Zakończenie prac zaplanowano na III kwartał 2026 roku.
Huby to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się części Wrocławia, oferująca rozbudowaną infrastrukturę miejską i wygodne połączenia komunikacyjne. Bogata oferta handlowo-usługowa w okolicy, świetna komunikacja z innymi częściami miasta oraz bliskość m.in. Aquaparku sprawiają, że Hubska 100 wpisuje się w koncepcję miasta 15-minutowego.
W bezpośrednim sąsiedztwie osiedla od strony ul. Paczkowskiej znajduje się mural, którego autorem jest znany, wrocławski artysta Filip „Skont” Niziołek. Jego dzieło przedstawia ikony polskiego kina i popkultury lat 80. i 90., m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej, Jerzego Stuhra czy Piotra Fronczewskiego. Deweloper przywróci muralowi jego dawny blask.
Modernistyczna Konstelacja niedaleko Gdyni
Działająca na rynku trójmiejskim spółka Euro Styl, będąca częścią Grupy Dom Development, rozpoczęła w lutym sprzedaż kolejnego etapu Osiedla Konstelacja powstającego w Pogórzu k. Gdyni. W dwóch 4-kondygnacyjnych budynkach znajdzie się 86 komfortowych mieszkań o powierzchniach od ponad 25 do blisko 76 m2. Ceny zaczynają się od 10 000 zł/m2. Mieszkania będą gotowe do odbioru w IV kwartale 2026 roku.
Lokale w tej inwestycji wyróżnia wysokość – 275 cm – czyli aż o 15 cm więcej niż w podobnych projektach, co w połączeniu z oknami balkonowymi ponadstandardowej wielkości zapewni dużo przestrzeni i światła.
Graniczące z Gdynią Pogórze przyciąga coraz więcej mieszkańców, którzy chcą odetchnąć od typowo miejskiego tempa życia. Rozwinięta infrastruktura handlowo-usługowa zapewnia wszystko, co potrzebne jest w codziennym życiu, a w zasięgu krótkiej przejażdżki rowerem lub samochodem znajdują się atrakcyjne nadmorskie tereny do odpoczynku i rekreacji.
Źródło: NBS Communications Sp. z o.o.
- 09.12.2025Deweloperzy giełdowi
Drugi etap Wieży Jeżyce w Poznaniu gotowy. Archicom zrewitalizował zabytkową wieżę.
Archicom, deweloper będący częścią Echo Group, ukończył drugi etap osiedla Wieża Jeżyce w Poznaniu. Ozdobą inwestycji jest zrewitalizowana zabytkowa wieża ciśnień, wokół której powstanie atrakcyjne miejsce spotkań.
24.11.2025DeweloperzyII etap Diasfery Łódzkiej wśród najlepszych nowych budynków Łodzi
Diasfera Łódzka została doceniona za swój wkład w rozwój przestrzeni miejskiej. Drugi etap osiedla zdobył prestiżową Nagrodę Architektoniczną Prezydent Miasta Łodzi w kategorii „współczesna kamienica łódzka”.
- 06.11.2025Deweloperzy
EQUILIS Polska rozpoczyna przedsprzedaż mieszkań na Białołęce. Ceny już od 9.999 zł/m²
Deweloper EQUILIS Polska rozpoczyna przedsprzedaż mieszkań w swojej nowej inwestycji ORNEKO na warszawskiej Białołęce. W pierwszym miesiącu ceny zaczynają się już od 9.999 zł/m², co ma być szansą dla młodych osób i rodzin na zakup własnego mieszkania w atrakcyjnej cenie. Projekt zakłada budowę kameralnego osiedla składającego się z dwóch budynków, w których znajdzie się około 200 mieszkań o zróżnicowanych metrażach. Inwestycja ma łączyć w sobie bliskość natury z wygodnym dojazdem do centrum Warszawy.
- 22.10.2025Informacje ogólneDeweloperzy
Matexi Polska wprowadzi 3 inwestycje w I kw. 2026; chce zwiększyć aktywność w PRS - wywiad
Warszawa, 22.10.2025 (ISBnews) - Matexi Polska planuje uruchomić trzy nowe inwestycje obejmujące ponad 500 mieszkań w I kwartale przyszłego roku, poinformował ISBnews prezes Mirek Bednarek. Jednocześnie w I półroczu chce zakończyć rozmowy dotyczące projektu PRS, który znacząco zwiększy aktywność spółki w tym segmencie.
- 22.10.2025InfrastrukturaDeweloperzy giełdowiMagazynowa
Panattoni rozpoczął budowę centrum dystrybucyjnego dla Media Expert w Łodzi za 500 mln zł
Warszawa, 22.10.2025 (ISBnews) - Panattoni rozpoczął w Łodzi budowę nowego centrum dystrybucyjnego dla marki Media Expert, a inwestycja, w ramach której powstaną dwie hale o łącznej powierzchni 208 tys. m2 i wartości 500 mln zł, będzie docelowo jednym z największych obiektów magazynowych w kraju, podało Panattoni.