
ROBYG rozpoczął kampanię w zrównoważonym duchu
Budownictwo wywiera ogromny wpływ na nasz świat. Jednak w swojej najnowszej kampanii ROBYG udowadnia, że będąc wiernym wartościom takim jak troska, odpowiedzialność i wsparcie można prowadzić opłacalny biznes w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. Najnowszy projekt ogólnopolskiego dewelopera to przede wszystkim filmowy, niespełna 2-minutowy przekaz zawierający istotę jego działalności. Porusza tematykę budowania przestrzeni do życia z myślą o ludzkich potrzebach przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego. Przedsięwzięcie jest wyjątkowe, ponieważ powstało z inicjatywy pracowników, którzy w dodatku postanowili sami w nim wystąpić.
W kampanii „Tworzymy przestrzenie przyjazne ludziom i środowisku” ROBYG otwarcie prezentuje swoją misję i wartości. Film jest opowieścią o ludziach, środowisku i odpowiedzialnym zarządzaniu biznesem. Nakreśla działalność grupy ROBYG, obrazując obszary wpływu, które już wcześniej zostały przedstawione w strategii i raporcie ESG za 2021 r. Deweloper podkreśla, że najważniejsze dla niego jest, aby tworzyć przyjazne osiedla dla całych społeczności, które przyczynią się do budowania więzi między ludźmi i środowiskiem. Działanie z troską, wsparciem i odpowiedzialnością – to nie puste slogany, ale wartości, które mają odzwierciedlenie w licznych działaniach dewelopera.
- Bardzo się cieszę, że powstał film, który w niecałych dwóch minutach wyraźnie pokazuje najważniejsze założenia naszej działalności. Jestem również niezmiernie dumny, że pomysł wyszedł od naszych pracowników, którzy na co dzień także żyją według wartości ROBYG. Razem dajemy więcej, ale przede wszystkim razem działamy w sposób świadomy - zrównoważone budownictwo i odpowiedzialne prowadzenie biznesu to priorytety w dzisiejszych, jakże niestabilnych czasach. Nie zależało nam na wystudiowanym filmie z profesjonalnymi aktorami i skomplikowanym scenariuszem, bo dla nas najważniejsza jest autentyczność i szczerość. Nasi pracownicy postanowili sami wystąpić w tym obrazie, pokazać nasze działania swoimi oczami i to jest w tym wszystkim najcenniejsze – mówi Eyal Keltsh, Prezes Zarządu ROBYG.
Uważność i troska na co dzień
- Obecnie jesteśmy w szczególnym momencie. Mamy już za sobą publikację naszego pierwszego raportu ESG za rok 2021 i pracujemy nad kolejnym. Myślę, że to dobry czas, aby właśnie poprzez takie kampanie jak ta, zacząć edukować i zwracać szczególną uwagę na to, co prezentujemy w naszych raportach – na realizację ludzkich potrzeb przy jednoczesnym minimalizowaniu naszego wpływu na środowisko. Wierzę, że film „Tworzymy przyjazne przestrzenie” zwróci szczególną uwagę odbiorców i uwrażliwi ich na wspomniane tematy – mówi Anna Wojciechowska, Head of ESG, ROBYG.
Produkcja przybliża istotne kwestie dotyczące działań proekologicznych oraz zrównoważonego budownictwa, czyli idei, która zakłada projektowanie osiedli tak, aby miały jak najbardziej neutralny wpływ na środowisko. W filmie poruszane są również tematy dotyczące obszaru społecznego oraz ładu korporacyjnego. Głównym przesłaniem obrazu jest świadomość wpływu jaki działalność ROBYG wywiera na poszczególne obszary. Film w symboliczny sposób pokazuje, że można postępować w sposób uważny i etyczny, wprowadzać pozytywne rozwiązania, nie być obojętnym. To ważne, ponieważ pomaga kształtować prawidłowe zachowania i wskazuje kierunek działań dla innych firm. Dlatego ważnym aspektem tego projektu jest również jego walor edukacyjny.
Odpowiedzialność społeczna to coraz częściej analizowany termin, bo zawiera w sobie kwestie, które są istotne dla każdego z nas. Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na kształtowanie otoczenia oraz zrównoważonego rozwoju społecznego i gospodarczego, więc warto oczekiwać od nich, że będą działać przejrzyście i etycznie.
Kolejny rok pod znakiem różnorodności
Deweloper w 2023 rok planuje sukcesywnie realizować kolejne działania spójne z jego misją i wartościami. Kontynuacji doczeka się akcja „Z miłości do bioróżnorodności”, która w 2022 roku miała kilka odsłon. ROBYG na różne sposoby promował rozwiązania wspierające bioróżnorodność, np. wiosną rozdając mieszkańcom miast i rozsyłając do szkół mieszanki nasion łąk kwietnych, a jesienią cebulki kwiatów. Działaniom tym towarzyszyły akcje edukacyjne.
W tym roku zostaną podjęte działania mające na celu m.in. odpowiedzialną gospodarkę wodną, w tym projekty związane z retencjonowaniem wody w miastach. Wśród pracowników i klientów aktywnie promowane będą inicjatywy i idee dotyczące różnorodności, ze szczególnym uwzględnieniem roli kobiet w organizacji. Konsekwentnie realizowane będą także działania edukacyjne skierowane do dzieci w wieku szkolnym oraz mieszkańców osiedli, m.in. w sprawdzonej już przez ROBYG formie bezpłatnych warsztatów. Wszystko po to, aby tworzyć przestrzenie przyjazne ludziom i planecie.
ROBYG to ogólnopolski deweloper mieszkaniowy obecny na rynku polskim od ponad 20 lat. W tym czasie spółka sprzedała 30 000 mieszkań i może pochwalić się 90 000 zadowolonych klientów.
W ubiegłym roku ROBYG i VANTAGE DEVELOPMENT połączyły kompetencje w ramach grupy TAG Immobilien.
Źródło: biznes.newseria.pl
- 15.05.2025Deweloperzy
Dom Development dobrze ocenia sprzedaż w II kw., podtrzymuje cel wzrostu w całym 2025 r.
Dom Development dobrze ocenia sprzedaż mieszkań w kwietniu i maju br. oraz podtrzymuje cel wzrostu liczby sprzedanych mieszkań w ujęciu r/r w całym 2025 r., poinformował prezes Mikołaj Konopka.
- 15.05.2025Deweloperzy
Dom Development chce ostrożnie wprowadzać nowe lokale; intensywnie pracuje nad gruntami
Dom Development chce konserwatywnie podchodzić do liczby lokali wprowadzanych do oferty oraz intensyfikować budowę banku ziemi, poinformowali przedstawiciele spółki.
- 15.05.2025Deweloperzy
RONSON Development publikuje raport finansowy za I kwartał 2025
RONSON Development, jeden z wiodących deweloperów w kraju, na polskim rynku obecny od 2000 roku, opublikował wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. Całkowite przychody Spółki ze sprzedaży lokali mieszkalnych i usługowych wyniosły 190 mln zł. Na przychody miała wpływ wyższa średnia cena sprzedanych mieszkań.
- 15.05.2025Deweloperzy
Develia wprowadza do oferty ostatni etap miastotwórczego projektu City Vibe w Krakowie
Ruszyła przedsprzedaż mieszkań z ostatniego, VI etapu osiedla City Vibe realizowanego przez Develię na krakowskim Płaszowie w otoczeniu zieleni i terenów rekreacyjnych. W jego ramach powstanie 108 mieszkań o zróżnicowanych układach i metrażach. Budowa została już rozpoczęta, a jej ukończenie zaplanowane jest na IV kwartał 2026 roku. Rolę generalnego wykonawcy spółka powierzyła firmie TK NOVA.
- 15.05.2025Deweloperzy
Mocny pierwszy kwartał 2025 roku w Grupie Dom Development: Ponad 1000 sprzedanych lokali i przeszło 148 mln zysku netto
Pierwszy kwartał 2025 roku był kolejnym z rzędu, w którym Grupa Kapitałowa Dom Development S.A. („Grupa Dom Development”) sprzedała ponad 1 000 lokali netto, umacniając pozycję lidera na rynku mieszkaniowym w Polsce.