RONSON Development rusza z nowoczesną platformą obsługi klienta
RONSON Development, jeden z liderów rynku mieszkaniowego w Polsce, wprowadza EBOK RONSON – nowoczesną platformę, która usprawni komunikację z klientami. Dzięki niej mieszkańcy mogą teraz szybciej i wygodniej załatwiać sprawy związane z obsługą posprzedażową, księgowością i formalnościami dotyczącymi ich mieszkań.
„W RONSON Development od zawsze stawiamy na ciągły rozwój. Wierzymy, że kontakt z deweloperem nie kończy się na odbiorze kluczy – to relacja, którą chcemy pielęgnować na każdym etapie użytkowania mieszkania. Dlatego wdrożyliśmy platformę, w której wszystkie ważne sprawy klienci załatwią szybko, intuicyjnie i bez wychodzenia z domu” – mówi Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON Development.
Dzięki platformie EBOK klienci RONSON Development zyskują wygodne narzędzie, które towarzyszy im nie tylko po zakupie mieszkania, ale również w kluczowych momentach procesu posprzedażowego. Już po podpisaniu umowy mogą w prosty sposób monitorować rozliczenia i kontaktować się z działem księgowości, co eliminuje konieczność osobistych wizyt czy długiego oczekiwania na odpowiedzi. W przypadku pytań lub usterek pojawiających się po odbiorze lokalu, zgłoszenia do serwisu można złożyć online, bez zbędnych formalności - z gwarancją szybkiej reakcji. Również składanie wniosków czy dostarczanie dokumentów do działu obsługi klienta odbywa się zdalnie – wystarczy kilka kliknięć. Całość procesu – od zakupu mieszkania po jego użytkowanie – staje się dzięki temu prostsza, bardziej przejrzysta i dopasowana do potrzeb współczesnych klientów. Na dodatek klienci mają możliwość skorzystania ze Strefy Korzyści, gdzie znajdą zniżki u naszych partnerów.
- 12.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Develia miała 108,44 mln zł zysku netto, 136,53 mln zł zysku EBIT w II kw. 2025 r.
Develia odnotowała 108,44 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2025 r. wobec 64,61 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka. Zysk operacyjny wyniósł 136,53 mln zł wobec 68,46 mln zł zysku rok wcześniej.
- 11.09.2025Deweloperzy
INPRO SA: nowe przepisy weryfikują rynek nieruchomości
Od 11 września transparentność cenowa staje się standardem obowiązującym dla całej branży deweloperskiej. To ważny krok w kierunku zwiększenia przejrzystości rynku i wzmocnienia pozycji klientów, którzy zyskują możliwość podejmowania decyzji w oparciu o pełne i jednoznaczne informacje o kosztach zakupu nieruchomości. W praktyce oznacza to większą przewidywalność procesu inwestycyjnego oraz budowanie stabilniejszych relacji między deweloperami a nabywcami.
- 10.09.2025Deweloperzy
W Krakowie powstanie Osiedle Meiera
Inwestycja powstaje przy ul. Józefa Meiera w krakowskiej dzielnicy Prądnik Biały. W inwestycji znajdzie się 650 lokali. Będą to zarówno kawalerki, mieszkania dwu-, trzy- i czteropokojowe. Za inwestycję odpowiada TDJ Estate.
- 10.09.2025Deweloperzy
Matexi Polska sprzedało cały Kameralny Prokocim 2
Matexi Polska zakończyło sprzedaż mieszkań w inwestycji Kameralny Prokocim 2 przy ul. Facimiech 12 w Krakowie. W ramach projektu przygotowanych zostało łącznie 49 mieszkań. Obecnie deweloper oferuje na krakowskim rynku mieszkania w trzech inwestycjach zlokalizowanych w różnych częściach miasta: Podgórzu, Zabłociu oraz w rejonie Łagiewnik i Borku Fałęckiego.
- 10.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
PHN miał 11,5 mln zł straty netto, 38,8 mln zł zysku EBIT w II kw. 2025 r.
Polski Holding Nieruchomości (PHN) odnotował 11,5 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2025 r. wobec 48,5 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka.