RONSON Development w historycznym momencie. Mieszkania ostatniego, ósmego etapu osiedla Miasto Moje już w sprzedaży
Jeden z najbardziej lubianych przez klientów projekt RONSON Development wchodzi w końcową fazę. Deweloper rozpoczął właśnie sprzedaż lokali z ostatniego etapu miastotwórczego osiedla Miasto Moje. To ostatnia szansa dla klientów na zakup mieszkania w tym projekcie.
– Miasto Moje od początku jest osiedlem, które odnosi ogromny sukces sprzedażowy. To nasza pierwsza inwestycja po prawej stronie Wisły, jednocześnie największy, jak dotąd projekt, który znalazł się w portfolio RONSON. Cieszymy się, że udało nam się zbudować osiedle, które oferuje szeroki wybór metraży, ciekawą architekturę oraz nietuzinkową, samowystarczalną koncepcje miasta w mieście – Andrzej Gutowski, Wiceprezes, Dyrektor Działu Sprzedaży RONSON Development.
Osiedle Miasto Moje od ośmiu lat powstaje na warszawskiej Białołęce, z każdym etapem wprowadzając nowe udogodnienia dla mieszkańców. Wszystkie etapy łączy przebiegający przez całe osiedle Pasaż Wisła – serce Miasto Moje.
– Zależało nam aby zaprojektować przestrzeń, która będzie tętnić życiem cały rok, a przy tym będzie służyć do wypoczynku, aktywności czy rekreacji. Pasaż Wisła spełnia wszystkie te cechy, oferując różnorodne strefy. Zatoka aktywności zachęca do porannej gimnastyki, popołudniowych ćwiczeń na plenerowej siłowni czy rozegrania meczu siatkówki na boisku sportowym. W zatoce kultury mieszkańcy mogą organizować sobie czas z kinem plenerowym. A po ciężkim dniu, w zatoce relaksu skorzystają z wypoczynku na specjalnie przygotowanych leżakach i hamakach lub osiedlowej pergoli. Najmłodsi również znajdą coś dla siebie. W strefie zabawy dzieci znajdą piaskownice, place zabaw, plac gier i mnóstwo zieleni, a statek piracki, czy trampoliny zachęcą do swawoli każdego malucha. – komentuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON Development.
Miasto Moje to także odzwierciedlenie potencjału dzielnicy. Mieszkańcy mogą liczyć na dogodny dojazd do centrum i innych części miasta dzięki autobusom, SKM-kom i stacji Metra Bródno. Korzystne położenie osiedla ułatwia także sprawne załatwianie codziennych obowiązków. W bliskiej odległości znajdziemy niezbędne urzędy, oraz rozbudowaną bazę handlowo- usługową. Mieszkańcy mogą wybrać się do pobliskich centrów handlowych, czy odwiedzić miejsca takie jak Dom Kultury ,,Świt” czy kino Multikino. Ogromnym ułatwieniem dla rodzin z dziećmi, mieszkających w Miasto Moje, są znajdujące się na terenie osiedla przedszkole i żłobek.
Mieszkania w ofercie
Ósmy etap inwestycji to 145 mieszkań o zróżnicowanych metrażach – od 25 m² do 64 m². W sprzedaży dostępnych jest obecnie 57 lokali, które łączą w sobie nowoczesny design, funkcjonalność oraz dbałość o najmniejsze szczegóły. Każde z nich stanowi idealne miejsce zarówno dla singli, par, jak i rodzin z dziećmi.
Miasto Moje to flagowa inwestycja RONSON Development, która od wielu kwartałów utrzymuje pozycję najpopularniejszego projektu w portfolio dewelopera. Projekt wyznacza nową jakość w budownictwie wielorodzinnym, stawiając na zapewnienie mieszkańcom udogodnień, które dotychczas były dostępne w różnych lokalizacjach. Na przestrzeni lat, w kolejnych etapach inwestycji, sprzedanych zostało ponad 1200 mieszkań. Docelowo w projekcie powstanie 1500 lokali.
Źródło: PR Advisor
- 07.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Archicom sprzedał 632 mieszkania, przekazał 380 w II kw. 2025 r.
Archicom, w ramach działalności własnej i w ramach zarządzania projektami mieszkaniowymi dla Grupy Echo Investment, sprzedał przedwstępnymi umowami sprzedaży i umowami deweloperskimi 632 lokale w II kwartale br. (z czego 104 umowy to bezpośrednio sprzedaż Grupy Echo realizowana przez Grupę Archicom), w porównaniu do 472 umów zawartych w II kwartale 2024 r. Liczba lokali przekazanych klientom wyniosła w tym czasie 380 (z czego 25 to bezpośrednio przekazania Grupy Echo realizowane przez Grupę Archicom), w porównaniu do 65 lokali przekazanych w II kwartale 2024 r., podała spółka.
- 04.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Develia sprzedała 748 lokali, przekazała 670 w II kw. 2025 r.; podtrzymuje cel roczny
Develia sprzedała na podstawie umów deweloperskich i przedwstępnych 748 lokali w II kw. br. wobec 911 w analogicznym okresie ubiegłego roku, podała spółka. W minionym kwartale deweloper przekazał 670 mieszkań w porównaniu do 459 w II kwartale 2024 r. Develia na koniec czerwca br. miała również zawarte 72 umowy rezerwacyjne, których znaczna część zostanie przekształcona w umowy deweloperskie w najbliższym okresie.
- 03.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Echo Investment pozyskało ponad 27 mln euro na projekt Swobodna SPOT we Wrocławiu
Echo Investment pozyskało z PKO Banku Polskiego kredyt budowlano-inwestycyjny o wartości 27,3 mln euro oraz 5 mln zł kredytu VAT, podała spółka. Środki zostaną przeznaczone na realizację projektu Swobodna SPOT we Wrocławiu, który docelowo zaoferuje ponad 41 tys. m2 powierzchni biurowej i handlowo-usługowej.
- 03.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Lokum Deweloper sprzedał 34 lokale, przekazał 24 w II kw. 2025 r.
Lokum Deweloper sprzedał 34 lokale w II kw. 2025 r. wobec 47 rok wcześniej, a rozpoznał w wyniku 24 (rok wcześniej: 52), podała spółka. Ponadto na koniec okresu grupa miała zawarte 16 umów rezerwacyjnych, 518 lokali w ofercie i 740 w realizacji.
- 03.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Dom Development sprzedał klientom detal. 1000 lokali, przekazał 611 w II kw. 2025
Dom Development sprzedał na rynku detalicznym 1 000 lokali w II kw. br. wobec 943 w analogicznym okresie 2024 roku (wzrost o 6% r/r), a przekazał w tym czasie klientom 611 (rok wcześniej: 716), podała spółka. Dodatkowo deweloper przekazał 97 lokali na rzecz inwestora instytucjonalnego z segmentu PRS (Private Rental Sector). Spółka spodziewa się "solidnych" wyników finansowych za pierwszą połowę br., zarówno pod względem przychodów, jak i osiąganych marż.