RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej
RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.
RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami. Przyszedł czas na kolejny krok.
– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: – Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”. Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.
Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.
- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.
Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.
– Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.
Źródło: PR Advisors
- 06.08.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Nowi najemcy na Jagiellońskiej 88
Na terenie byłej fabryki FSO przy ul. Jagiellońskiej 88, właściciel – deweloper OKAM – podał informacje dotyczące zawarcia kolejnych umów najmu. Nowi lokatorzy wynajęli ponad 800 m2 powierzchni.
- 04.08.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Pakiety bonusów do promocyjnej puli mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w 16 miastach od Grupy Murapol
W ramach promocji „Letni BOOM promocyjny!” Grupa Murapol oferuje pulę 25 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z atrakcyjnymi bonusami w 15 miastach w całej Polsce, a w Siewierzu w puli promocyjnej znajduje się pięć lokali. Pakiet bonusów może obejmować rabat w cenie: lokalu, miejsca postojowego oraz smart home premium, co pozwala znacząco obniżyć całkowity koszt zakupu. Maksymalna oszczędność w ramach akcji sięga nawet 413 tys. zł w Gdańsku, 347 tys. zł we Wrocławiu, a w Krakowie - 326 tys. zł. W Warszawie można zmniejszyć wydatek o 267 tys. zł, a w Poznaniu o 228 tys. zł. To godna uwagi okazja dla osób szukających lokalu na własne potrzeby oraz inwestorów, którzy chcą ulokować oszczędności w nieruchomościach.
- 31.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Marvipol wykupi przedterminowo obligacje serii AE i AF o łącznej wartości 34,29 mln zł
Marvipol Development podjął uchwałę o skorzystania z opcji przedterminowego wykupu wszystkich niewykupionych dotąd obligacji serii AE i AF o łącznej wartości 34,29 mln zł, podała spółka. Przedterminowy wykup nastąpi w dniu płatności odsetek - 2 września 2025 r.
- 30.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
AFI Home z finalnymi certyfikatami BREEAM dla kolejnych budynków
AFI Home Metro Zachód w Warszawie i AFI Home Czyżewskiego w Krakowie uzyskały finalne certyfikaty ekologiczne BREEAM z oceną „Very Good” dla zrealizowanych obiektów mieszkalnych. W łącznie siedmiu budynkach znajduje się ponad 820 lokali oferowanych w ramach kompleksowych usług zakwaterowania. AFI konsekwentnie dąży w Polsce do tworzenia portfela nieruchomości o najwyższych standardach ESG w segmencie PRS, biurowym oraz mixed-use.
- 29.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Budimex chce utrzymać poziom przychodów w kolejnych okresach
Budimex chce utrzymać poziom przychodów w kolejnych okresach, tak jak udało się to zrobić w I połowie br. - pomimo trudnego otoczenia rynkowego, wynika ze słów prezesa Artura Popko.