RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej
RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.
RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami. Przyszedł czas na kolejny krok.
– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: – Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”. Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.
Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.
- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.
Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.
– Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.
Źródło: PR Advisors
- 01.07.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Architektoniczna perełka w centrum Warszawy. Najwyższe okna w Polsce, a tuż za nimi - oaza zieleni
W rozwijającym się superkwartale Towarowa22, tuż obok legendarnego pawilonu Domu Słowa Polskiego, powstaną Apartamenty Gutenberga. Zgodnie z planami, luksusową inwestycję będzie wyróżniać wiele nieoczywistych elementów, w tym największe w Polsce, panoramiczne przeszklenia o wysokości sześciu metrów, zapewniające spektakularne widoki – nie tylko na warszawski skyline, ale także na wyjątkowy park, który sam w sobie będzie stanowił olbrzymią wartość dla całej okolicy.
- 30.06.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Akcjonariusze Marvipolu zdecydowali o wypłacie 0,6 zł dywidendy na akcję za 2024 r.
Akcjonariusze Marvipol Development zdecydowali na zwyczajnym walnym zgromadzeniu o przeznaczeniu 24,99 mln zł na dywidendę, co oznacza wypłatę 0,6 zł na akcję, podała spółka. Dzień dywidendy ustalono na 7 lipca, zaś termin jej wypłaty - 15 lipca 2025 r.
- 30.06.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Develia ma przyrzeczone umowy sprzedaży Arkad Wrocławskich za 42,97 mln euro
Develia i jej spółka zależna Arkady Wrocławskie zawarły z Vastint Poland przyrzeczoną umowę sprzedaży prawa użytkowania wieczystego i prawa własności nieruchomości zabudowanej budynkiem wielofunkcyjnym "Arkady Wrocławskie" we Wrocławiu finalnie za 38,77 mln euro oraz sprzedaży prawa własności nieruchomości zabudowanej budynkiem handlowo-usługowym we Wrocławiu za 4,2 mln euro, podała spółka.
- 26.06.2025Informacje z gospodarkiDeweloperzy giełdowiDeweloperzy
Majowe dane GUS bez sygnałów przesilenia tendencji spadkowej w budownictwie mieszkaniowym
Najnowsza informacja GUS, publikująca wstępne dane budownictwa mieszkaniowego w maju oraz pierwszych pięciu miesiącach bieżącego roku, zakomunikowała dość niepokojącą kontynuację średnioterminowej tendencji spadkowej głównych statystyk budownictwa mieszkaniowego.
- 26.06.2025BiznesDeweloperzy giełdowiDeweloperzy
NBP: Szac. ROE deweloperów mieszkaniowych z projektów inwestyc. to ok. 21% w I kw. 2025
Szacowana stopa zwrotu z kapitału własnego (ROE) deweloperów mieszkaniowych z projektów inwestycyjnych spadła o 2 pkt proc. kw/kw do ok. 21% w I kw. 2025 r., podał Narodowy Bank Polski (NBP).