RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej
RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.
RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami. Przyszedł czas na kolejny krok.
– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: – Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”. Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.
Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.
- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.
Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.
– Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.
Źródło: PR Advisors
- 09.05.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Zarząd Develii rekomenduje 0,58 zł dywidendy na akcję
Zarząd Develii zarekomendował zwyczajnemu walnemu zgromadzeniu, aby zysk za 2024 r. w kwocie 339,85 mln zł podzielić w następujący sposób: kwotę 264,6 mln zł przeznaczyć na wypłatę dywidendy, a kwotę 75,25 mln zł na kapitał zapasowy, podała spółka. Jednocześnie zarząd zaproponował wypłatę dywidendy w łącznej kwocie 265,48 mln zł (tj. 0,58 zł na każdą akcję), która obejmuje ww. część zysku za ub.r., powiększoną o kwotę 0,88 mln zł przeniesioną z kapitału rezerwowego utworzonego z zysku z roku 2019 z przeznaczeniem na wypłaty dywidend. Proponowany dzień dywidendy to 16 czerwca 2025 r., a dzień wypłaty dywidendy to 30 czerwca 2025 r.
- 07.05.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Marvipol rekomenduje niewypłacanie dywidendy z zysku za 2024 r.
Marvipol Development zarekomendował akcjonariuszom przeznaczenie zysku za rok obrotowy 2024 w kwocie 81,78 mln zł w całości na kapitał zapasowy, podała spółka.
- 05.05.2025Deweloperzy giełdowi
Inpro wyemituje obligacje serii D o łącznej wartości do 50 mln zł
Zarząd Inpro podjął uchwałę w sprawie emisji do 50 tys. szt. obligacji serii D o łącznej wartości nominalnej do 50 mln zł, podała spółka. Wykup obligacji nastąpi w terminie 48 miesięcy od dnia emisji, a obligacje będą oprocentowane według stopy procentowej równej WIBOR 6M powiększonej o marżę. Celem emisji jest całkowity wykup obligacji serii C oraz finansowanie bieżącej działalności.
- 30.04.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Wielkie mieszkaniobranie w Grupie Murapol. Do -20% na całą ofertę dewelopera
Wielkimi krokami zbliża się sezon letni, a wraz z nim idealny moment na przeprowadzkę do nowego mieszkania. A trudno o lepszą okazję mieszkaniową niż obecnie, ponieważ Grupa Murapol stawia do dyspozycji klientów całą ofertę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z rabatami sięgającymi nawet 20%. Deweloper podkreśla, że znaczna część oferty kwalifikuje się również do rządowego programu Mieszkanie bez wkładu własnego, co jeszcze bardziej skraca drogę do wymarzonego lokum.
- 30.04.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
ATAL powiększa ofertę na osiedlu Francuska Park
ATAL, ogólnopolski deweloper, rozbudowuje w Katowicach osiedle Francuska Park i zwiększył o 191 mieszkań ofertę w tej wieloetapowej inwestycji. Rozpoczęty ponad dekadę temu projekt, cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów, m.in. dzięki bardzo dobrej lokalizacji w sąsiedztwie terenów rekreacyjnych oraz blisko centrum miasta. Przedział cenowy mieszkań: 9 900 - 13 600 zł za mkw. Za dodatkową opłatą kupujący mogą wykończyć swoje „M” „pod klucz” w ramach programu ATAL Design.