RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej
RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.
RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami. Przyszedł czas na kolejny krok.
– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: – Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”. Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.
Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.
- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.
Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.
– Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.
Źródło: PR Advisors
- 15.11.2024Deweloperzy giełdowi
Atal rozważy emisję obligacji w 2025 r.
Atal rozważy w przyszłym roku emitowanie obligacji, poinformował członek zarządu, dyrektor finansowy Andrzej Biedronka-Tetla. Prezes Zbigniew Juroszek zapowiedział z kolei, że po intensywnych zakupach gruntów w br., na początku 2025 r. spółka będzie mniej aktywna w tym obszarze.
- 06.11.2024Deweloperzy giełdowi
Dom Development zdecydował o 6 zł na akcję zaliczki dywidendowej za 2024 r.
Zarząd Dom Development podjął decyzję o wypłacie zaliczki na poczet dywidendy za bieżący rok w kwocie 154,79 mln zł (6 zł na akcję). Określił dzień, według którego ustalać się będzie uprawnionych do zaliczki na 12 grudnia i termin wypłaty na 18 grudnia 2024 r.
- 31.10.2024DeweloperzyDeweloperzy giełdowi
Develia zakupiła działkę o powierzchni 0,2 ha w Krakowie za 11 mln zł
Develia zakupiła od podmiotów niepowiązanych nieruchomość o powierzchni 0,1991 ha w Krakowie, pod realizację inwestycji mieszkaniowej, podała spółka. Wartość transakcji to 11 mln zł.
- 31.10.2024DeweloperzyDeweloperzy giełdowi
Develia wyemitowała obligacje serii DVL1028OZ11 o łącznej wartości nom. 100 mln zł
Develia wyemitowała 100 000 sztuk niezabezpieczonych obligacji zwykłych na okaziciela serii DVL1028OZ11, o maksymalnej łącznej wartości nominalnej 100 mln zł, emitowanych w ramach programu emisji obligacji spółki do łącznej kwoty (wartości nominalnej) wyemitowanych i niewykupionych obligacji wynoszącej 750 mln zł, podała spółka. Cena emisyjna obligacji równa jest ich wartości nominalnej. Obligacje są oprocentowane według zmiennej stopy procentowej wynoszącej WIBOR 3M powiększony o marżę w wysokości 2,5% w skali roku. Dzień wykupu obligacji będzie przypadał na 30 października 2028 roku.
- 31.10.2024DeweloperzyDeweloperzy giełdowi
Dekpol zdecydował o emisji obligacji serii N o wartości nominalnej do 100 mln zł
Dekpol podjął uchwałę w sprawie emisji w ramach PEO do 100 000 obligacji na okaziciela serii N o łącznej wartości nominalnej do 100 mln zł, z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia liczby oferowanych obligacji do 140 000 obligacji, w drodze odrębnej uchwały, podała spółka. Środki z emisji obligacji zostaną przeznaczone na finansowanie bieżącej działalności Grupy Dekpol, w tym na refinansowanie istniejących innych serii obligacji spółki, podano.