RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej
RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.
RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami. Przyszedł czas na kolejny krok.
– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: – Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”. Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.
Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.
- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.
Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.
– Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.
Źródło: PR Advisors
- 25.08.2025Deweloperzy giełdowi
Victoria Dom wyemituje obligacje serii P2024D o maks. wartości nominalnej 88,6 mln zł
Victoria Dom zdecydowała o emisji do 88 597 niezabezpieczonych obligacji serii P2024D po stałej cenie emisyjnej równej wartości nominalnej 1 tys. zł w trybie oferty publicznej, podała spółka. Łączna wartość nominalna obligacji wynosi do 88 597 000 zł, a spółka dołoży wszelkich starań, by były przedmiotem obrotu na rynku Catalyst. Oprocentowanie obligacji jest zmienne, a wysokość zostanie ustalona na poziomie 6-mies. WIBOR powiększonego o stałą marżę w wysokości nie niższej niż 4,10% i nie wyższej niż 4,50%.
- 19.08.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Zniszczona przez powódź hala sportowa w Stroniu Śląskim zyskała drugie życie. Dom Development przeznaczył na renowację 300 tys. zł
Po niemal roku wyłączenia z użytkowania zakończyła się renowacja hali sportowej w Stroniu Śląskim – obiektu zniszczonego przez gwałtowną powódź we wrześniu 2024 roku. Remont został w większości sfinansowany przez Fundację Nasz Dom z Grupy Dom Development, która przeznaczyła na ten cel 300 000 zł.
- 18.08.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Echo po transakcji z VD pozostanie w pełni zaangażowane w rozwój pozostałego portfela R4R
Po zawarciu transakcji sprzedaży części portfela projektów Resi4Rent na rzecz Vantage Development z grupy TAG Immobilien, Echo Investment pozostanie w pełni zaangażowane w umacnianie działalności w segmencie wynajmu mieszkań oraz w rozwój pozostałej części portfela R4R liczącego ok. 4 500 lokali. Z tego 3 800 planuje oddać do użytku w 2026 r., poinformował COO Echo Rafał Mazurczak. Środki pozyskane przez Echo zostaną przeznaczone na redukcję zadłużenia Grupy, finansowanie nowych projektów oraz wypłaty dla akcjonariuszy.
- 18.08.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Echo: Vantage Development nabędzie od R4R 5 322 lokale na wynajem za ok. 2,4 mld zł
R4R Poland, spółka z 30% udziałów Echo Investment, zawarła przedwstępną umowę z Vantage Development, dotyczącą sprzedaży przez R4R Poland 100% udziałów w 18 spółkach zależnych, które posiadają tytuł prawny do nieruchomości zabudowanych budynkami wykorzystywanymi na cele zakwaterowania lub mieszkaniowe, podało Echo. Strony ustaliły łączną cenę na 2 405 mln zł, skorygowaną między innymi o saldo środków pieniężnych, kapitału obrotowego netto oraz kwoty zadłużenia wewnątrzgrupowego i zewnętrznego spółek zależnych. Vantage Development nabędzie w ramach transakcji 5 322 gotowe lokale z przeznaczeniem na wynajem.
- 13.08.2025Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Ronson Development zwiększył przychody r/r do 261 mln zł w I poł. 2025 r.
Ronson Development miał 261 mln zł przychodów ze sprzedaży lokali mieszkalnych i usługowych w I poł. 2025 r. wobec 236,3 mln zł rok wcześniej, podała spółka. Na przychody miała wpływ wyższa średnia cena sprzedanych mieszkań, wskazano.