RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej
RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.
RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami. Przyszedł czas na kolejny krok.
– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: – Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”. Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.
Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.
- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.
Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.
– Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.
Źródło: PR Advisors
- 06.09.2024Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Co oferuje poznański rynek pierwotny?
Nowe mieszkania oferowane przez firmy deweloperskie nadal są bardzo konkurencyjne wobec rynku wtórnego w Poznaniu. Deweloperzy mają naprawdę dużo do zaoferowania – od mieszkań idealnych pod inwestycję, dla rodzin aż po większe przestrzenie, zarówno w centrum, jak i na obrzeżach. Przy odpowiednim rozeznaniu, można wybrać ofertę znacznie poniżej średniej ceny za metr kwadratowy.
- 05.09.2024Deweloperzy giełdowiDeweloperzy
Dom Development uruchamia program „Miejska Zieleń”
Grupa Dom Development chce mieć większy wkład w zazielenianie miast, dlatego zgodnie z celami wyznaczonymi w Strategii ESG DOM 2030 rozpoczyna realizację programu „Miejska zieleń”. Każdego roku w aglomeracjach, w których działa, czyli w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie zagospodaruje co najmniej jeden ogólnodostępny teren. Deweloper planuje m.in. rewitalizować tereny zielone, zakładać łąki kwietne, parki kieszonkowe i linearne, ogrody deszczowe i miejskie farmy. W tym roku na ten cel przeznaczył ponad 6 mln zł.
- 05.09.2024Wyniki finansoweFinanse i kredytyDeweloperzy giełdowiDeweloperzy
Atal miał 154,22 mln zł zysku netto, 173,14 mln zł zysku EBIT w I poł. 2024 r.
Atal odnotował 154,22 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2024 r. wobec 144,72 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
- 04.09.2024Pozwolenia na budowęInfrastrukturaDeweloperzy giełdowiDeweloperzy
Robyg ma pozwolenie na budowę kolejnego etapu os. Sady Ursynów w Warszawie
Grupa Robyg uzyskała pozwolenie na budowę kolejnego etapu os. Sady Ursynów w Warszawie, podała spółka. Łącznie na osiedlu w 6 etapach powstanie ponad 600 mieszkań, a także zaplecze handlowe i usługowe. Obecnie w ofercie jest 148 mieszkań.
- 02.09.2024BiznesGospodarkaInformacje giełdoweDeweloperzy giełdowiDeweloperzy
TAG Immobilien wyemitowała obligacje na 500 mln euro pod m.in. rozwój w Polsce
Grupa TAG Immobilien - do której należy Robyg i Vantage - wyemitowała 5,5-letnie obligacje o stałym oprocentowaniu na poziomie 4,25% i łącznej wartości 500 mln euro, podała spółka. Zanotowano 5-krotną nadsubskrypcję i duże zainteresowanie inwestorów instytucjonalnych, podkreślono. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na cele korporacyjne, w tym dalszy rozwój polskiego portfela najmu, refinansowanie wygasających w przyszłości zobowiązań oraz wzmocnienie ratingów na poziomie inwestycyjnym.