25.11.2024
Deweloperzy

[SONDA] Promocje mieszkaniowe pod koniec roku - na co mogą liczyć klienci?

Koniec roku to czas gorących promocji – nie tylko na świąteczne prezenty, ale także na... mieszkania! Deweloperzy kuszą rabatami, bonusami i elastycznymi warunkami, przekonując, że to idealny moment na zakup M. Czy rzeczywiście warto podjąć taką decyzję teraz? Portal RynekPierwotny.pl sprawdził, jakie oferty specjalne przygotowano w tym roku i co mogą zyskać kupujący.

Michał Witkowski, dyrektor ds. sprzedaży Lokum Deweloper

Wprowadzanie promocji w ostatnich miesiącach kalendarzowych ma na celu m.in. zachęcenie klientów do zakupu nieruchomości jeszcze w bieżącym roku. Taka decyzja może być to dla nich korzystna finansowo, biorąc pod uwagę zmieniającą się sytuację na rynku, np. prognozy dotyczące cen materiałów budowlanych czy wysokości stóp procentowych. To okazja, by skorzystać z preferencyjnych cen na wybrane lokale oraz bonusów, takich jak miejsce postojowe, komórka lokatorska lub wykończenie pod klucz w cenie mieszkania. Z doświadczenia wiemy, że klienci często są już w pełni gotowi na zakup swojego lokum, a promocja bywa impulsem, który przyśpiesza finalizację takiej transakcji.

Pod koniec roku część z nich jest również bardziej skłonna do myślenia o przyszłości i podejmowania decyzji inwestycyjnych. Dlatego przygotowywane przez nas promocje są realnym wsparciem i dodatkową korzyścią, która sprawia, że zakup mieszkania staje się bardziej dostępny.

W Lokum Deweloper co miesiąc wprowadzamy oferty specjalne, obejmujące wszystkie wrocławskie inwestycje. Aktualnie na osiedlu Lokum Porto na Starym Mieście nasi klienci mogą skorzystać z rabatu w wysokości do 80 tys. zł na wybrane mieszkania. Na powstającym na Sołtysowicach osiedlu Lokum la Vida proponujemy dwa rodzaje promocji – rabaty do 60 tys. zł na wybrane lokale lub miejsce postojowe w pakiecie. Z kolei na osiedlu Lokum Monte w Sobótce oferujemy rabaty do 50 tys. zł na ostatnie gotowe mieszkania. Wyjątkową promocję przygotowaliśmy też na osiedlu Lokum Verde zlokalizowanym na Zakrzowie – wszyscy zainteresowani nabyciem mieszkania, mogą je kupić z bardzo korzystnym rabatem w wysokości 1000 zł/m².

Marek Szmidt, Dyrektor Działu Sprzedaży w Dom Development S.A.

Popyt na mieszkania oferowane przez Grupę Dom Development jest niezmiennie bardzo wysoki. W obecnych niełatwych warunkach rynkowych Grupa w trzecim kwartale sprzedała aż 1 156 lokali, co jest wynikiem rekordowym w naszej historii. Klienci cenią Dom Development za jakość oferty oraz terminowość w przekazywaniu mieszkań. Sukcesywnie wprowadzamy również na rynek nowe, atrakcyjne projekty. W ostatnim czasie są to m.in.: Apartamenty Beethovena w Warszawie, czy kolejny etap Willi Biskupin we Wrocławiu.

Duże zainteresowanie naszymi mieszkaniami nie wyklucza prowadzenia rozmaitych promocji. Co miesiąc przygotowujemy dla klientów oferty specjalne. W każdym miesiącu organizujemy również dni otwarte, podczas których proponujemy dodatkowe upusty na mieszkanie lub miejsce postojowe. Obecnie do końca listopada prowadzimy promocję Black Weeks. Zgodnie z nią wraz z zakupem mieszkania klienci otrzymają bon prezentowy o wartości 5000 zł na zakupy sprzętu RTV, AGD lub wyposażenia wnętrz. Zachęcamy do odwiedzania naszych biur sprzedaży.

Barbara Kunicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Unidevelopment SA

Obecnie na rynku mieszkaniowym zauważany jest wzrost aktywności klientów. W porównaniu z trzecim kwartałem 2024 są oni bardziej skłonni do podejmowania decyzji zakupowych. Sprzyja temu szereg czynników, w tym stabilizacja cen, szeroka i wciąż rosnąca oferta dostępnych lokali oraz akcje promocyjne wdrażane przez deweloperów.

W Unidevelopment SA, z myślą o okresie jesienno-zimowym, przygotowaliśmy również specjalne oferty, precyzyjnie dobrane do charakteru naszych projektów. Na przykład w inwestycji Sadyba Spot powstającej u zbiegu ul. Powsińskiej i Sobieskiego, gdzie dużą część naszych kupujących stanowią klienci inwestycyjni, wprowadziliśmy harmonogram płatności 20/80. Z perspektywy osób, które w większości finansują zakup nieruchomości z własnych środków, to bardzo korzystne rozwiązanie, bo pozwala zachować większość kapitału aż do momentu odbioru mieszkania. Z kolei dla klientów korzystających z kredytów hipotecznych harmonogram 20/80 oznacza niższe koszty obsługi kredytu.

W projektach, w których zdecydowana większość grupy docelowej stanowią klienci kupujący mieszkania na własne potrzeby, przewidzieliśmy atrakcyjne rabaty. Na przykład osoby zainteresowane zamieszkaniem w inwestycji Kusocińskiego na gdańskiej Morenie pod koniec listopada będą mogły skorzystać z upustów sięgających 40 000 zł. Z kolei w naszym najnowszym warszawskim projekcie Impuls Marywilska - powstającym na Białołęce, oferujemy rabaty sięgające nawet 70 000 zł. Taka korzyść jest ogromnym argumentem dla osób poszukujących pierwszego mieszkania, czy młodych rodzin, do których kierujemy ofertę.

Ponadto z okazji dni otwartych planowanych w inwestycjach Sadyba Spot, Osiedle Idea i Impuls Marywilska na przełomie listopada i grudnia przewidujemy dodatkowe korzyści oraz niespodzianki. Niezmiennie wspieramy klientów w pozyskiwaniu najlepszego finansowania, pomagamy w procedurach kredytowych oraz oferujemy możliwość wykończenia mieszkań ,,pod klucz” z architektami z pracowni KODO.

Agnieszka Majkusiak, Dyrektor Sprzedaży ATAL

Ceny w poszczególnych inwestycjach ATAL ustalamy na tyle realnie, aby odzwierciedlały one standard i lokalizację tychże inwestycji, a także były atrakcyjne względem konkurencji. Również nasza polityka promocyjna jest indywidualna dla każdego z projektów i na bieżąco dostosowywana do zapytań klientów, tak aby wyjść im na przeciw.

ATAL wyróżnia na rynku między innymi jawność cen mieszkań, zatem klienci otrzymują na ich temat jasną i konkretną informację. Nie podnosimy sztucznie cen, aby je później fikcyjnie obniżać, pod pozorem promocji. Nie preferujemy „wyjątkowych okazji” typu Black Friday, raczej staramy się wsłuchiwać w problemy i potrzeby klientów, aby móc na bieżąco na nie reagować.

Bierzemy pod uwagę kluczowe czynniki rynkowe, które mogą być przeszkodą w podjęciu decyzji o zakupie, np. wysokość stóp procentowych czy bankowe wymagania odnośnie zdolności kredytowej. Dlatego znacznej części kupujących możemy zaproponować korzystne harmonogramy płatności, co pozwala im na zorganizowanie środków bez nadmiernej presji czasowej i wybór najbardziej optymalnego finansowania.

Na rynku nieruchomości są okresy mniejszego i większego popytu. To oczywiste, że deweloperzy uwzględniają to w swoich działaniach sprzedażowych. Teraz sytuacja sprzyja oferowaniu bonusów. Aktualnie na naszych stronach klienci znajdą atrakcyjne rabaty, np. dodatki w postaci miejsc postojowych czy komórek lokatorskich, ale również obniżone ceny dla wybranej puli mieszkań.

Tomasz Kaleta, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu w Develii

Pod koniec 2024 roku nasi klienci mogą skorzystać z promocji na wybrane mieszkania w inwestycjach takich jak Aleje Praskie i Bemowo Vita w Warszawie, Orawska Vita i Legnicka Vita we Wrocławiu oraz Centralna Park w Krakowie. Rabaty mogą wynieść nawet do 80 tys. złotych. Dodatkowo dla części projektów w realizacji oferujemy atrakcyjny harmonogram płatności 20/80. Podpisując umowę, klienci płacą 20% wartości nieruchomości, a pozostałe 80% dopiero przed odbiorem kluczy, co zapewnia im większą elastyczność zarządzania finansami.

Z myślą o osobach zainteresowanych inwestowaniem w nieruchomości przygotowaliśmy wyjątkową ofertę zakupu mieszkania z opcją promocyjnej obsługi najmu za 1 zł przez pierwsze sześć miesięcy. W ramach platformy flatte do kompleksowego zarządzania najmem, którą rozwijamy wraz z partnerem technologicznym, oferujemy klientom pełne wsparcie, łącznie z bezkosztową możliwością znalezienia pierwszego najemcy. Po upływie sześciu miesięcy koszt obsługi najmu wynosi 10% miesięcznego czynszu. Dzięki platformie nasi klienci mogą na bieżąco śledzić status nieruchomości online, co pozwala na wygodne zarządzanie wynajmem na odległość. Najemcy z kolei otrzymują aplikację umożliwiającą dokonywanie płatności i zgłaszanie ewentualnych usterek. Promocja obejmuje inwestycje w Warszawie, Krakowie oraz we Wrocławiu i potrwa do końca 2025 roku.

Anna Wojdyga – Kierownik Działu Marketingu i PR w firmie PROFBUD

W Profbud dbamy o to, aby przez cały rok oferować naszym klientom atrakcyjne i różnorodne promocje, niezależne od konkretnych dat, takich jak Black Friday czy Black Week. Przykładem jest możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z Aleksandrą Ziarek, architektką gwiazd, dla klientów decydujących się na zakup domu w naszym ekomiasteczku Gaia Park w Konstancinie-Jeziornie. Regularnie wprowadzamy promocje, które umożliwiają nabycie wymarzonego mieszkania w atrakcyjnej cenie lub z dodatkowymi bonusami, takimi jak miejsce postojowe w garażu podziemnym, czy wspomniane konsultacje architektoniczne.

Zachęcamy do regularnego odwiedzania zakładki "Promocje" na naszej stronie internetowej www.profbud.pl, gdzie prezentujemy aktualne oferty specjalne. Obecnie, szczególnie warto szukać korzystnych ofert w przypadku nowych produktów, takich jak najnowsza inwestycja Profbud – Miasto Polskich Mistrzów Olimpijskich. Przede wszystkim zapraszamy jednak do naszych salonów sprzedaży w Konstancinie-Jeziornie, Mysiadle i w Łodzi, gdzie doradcy zaproponują indywidualne rabaty.

Anna Tuszyńska, Dyrektor Sprzedaży w spółce Euro Styl

Do końca grudnia 2024 trwa nasza promocja „100 mieszkań z mega rabatami przez 100 dni”. Obejmuje ona wybrane mieszkania w różnych inwestycjach Euro Stylu realizowanych w Gdańsku, w Rumi i w Pogórzu k. Gdyni. Wśród nich są lokale gotowe oraz z krótkim terminem odbioru, a klienci mogą zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Szeroka oferta pozwala im dokonać optymalnego wyboru pod kątem lokalizacji i otoczenia, potrzeb, w tym powierzchni i liczby pokoi, a także możliwości.

Małgorzata Wiśniewska, Dyrektor Sprzedaży w Cordia Polska

Promocje pod hasłem „Black Friday/Black Week” obejmują stopniowo coraz szersze branże gospodarki. Rynek mieszkaniowy też już się w to zjawisko wpisuje, choć warto podkreślić, że promocje na mieszkania pojawiają się głównie na start i na zakończenie sprzedaży danej inwestycji, niezależnie od sezonu.

Jedną z inwestycji Cordia Polska, która ma Super Ofertę na Black Weeks, jest osiedle Villa Jaśkowa Dolina w Gdańsku. Promocją są objęte gotowe mieszkania 3- i 4-pokojowe, a rabaty sięgają 62 tys. zł. Akcja dotyczy wybranych lokali z II-go etapu inwestycji i trwa do 29 listopada 2024 r.

Wszystkie mieszkania objęte promocją wraz z podanymi cenami oraz regulaminem promocji prezentujemy na stronie www Cordia Polska w wyróżnionej zakładce „Oferty specjalne”.

Mariusz Gajżewski, Head of Sales, Marketing and Communication BPI Real Estate Poland

Jako deweloper zawsze dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta idealnie odpowiadała na potrzeby klientów — zarówno pod względem cenowym, jak i produktowym. Nasze podejście opiera się na trosce o dopasowanie propozycji do indywidualnych oczekiwań, dlatego nasze oferty specjalne nie zależą od sezonowych okazji, takich jak Black Friday czy końcówka roku.

Listopad to wyjątkowy czas, w którym zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału w dniach otwartych organizowanych w naszych poznańskich inwestycjach: Cavallia oraz Panoramiqa. To doskonała okazja, aby zobaczyć nasze osiedla z bliska i przekonać się o ich jakości oraz atrakcyjnej lokalizacji. Nasza oferta specjalna jest również dostępna w innych miastach, m.in. w inwestycji Chmielna Duo, zlokalizowanej w sercu Warszawy, a także w projektach Czysta 4 we Wrocławiu oraz Bernadovo w Gdyni. Klienci odwiedzający te lokalizacje mogą liczyć na propozycje dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i preferencji.

Zachęcamy więc, aby nie czekać na Black Friday czy inne okazjonalne promocje — atrakcyjne warunki dostępne są w naszych inwestycjach już dziś. Zapraszamy do naszych biur sprzedaży, gdzie na klientów czekają specjalne oferty oraz profesjonalne doradztwo.

Andrzej Gorgoń, Dyrektor ds. Marketingu YIT w Polsce

Koniec roku to dla wielu deweloperów okazja, by przyciągnąć klientów różnymi dodatkowymi benefitami oraz promocjami, czego wyraz już teraz możemy zaobserwować w wielu materiałach marketingowych.

W YIT o atrakcyjność oferty dbamy niezależnie od miesiąca w kalendarzu czy etapu realizacji danej inwestycji, stawiając na rozwiązania, które odpowiadają potrzebom szerokiego grona naszych klientów. Do każdej osoby zainteresowanej zakupem mieszkania podchodzimy indywidualnie, wsłuchując się w jej oczekiwania, rozmawiając, analizując dostępne możliwości i na tej podstawie szukając optymalnego rezultatu. Niezależnie od miasta czy projektu, jesteśmy zawsze otwarci na dialog, który leży u podstaw naszych wartości – przekłada się to również na elastyczność w negocjacjach czy możliwość dostosowania harmonogramu płatności do oczekiwań każdego kupującego. Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw, ponieważ wiemy jak ważne jest to dla naszych klientów.

Ponadto, osoby zainteresowane warszawską inwestycją YIT Spokojny Mokotów, której budowa zakończy się już w tym roku, mogą aktualnie liczyć na dodatkową ofertę specjalną – przy zakupie 3- lub 4-pokojowego mieszkania otrzymają miejsce postojowe w garażu podziemnym w cenie 1 zł.

Małgorzata Jakimczuk, Prezes MJ Deweloper

Jako MJ Deweloper przygotowaliśmy dla naszych klientów promocje mieszkaniowe, które obejmują nasze dwa projekty: Naramowicka 100 oraz Marina Rogowo.

Na Winogradach w Poznaniu budujemy Naramowicką 100 - nowoczesne mieszkania o powierzchniach od 25 do 154 m2. Osiedle blisko centrum, Parku Cytadela i Wartostrady.

W ramach inwestycji mamy dwie promocje, obowiązujące w listopadzie. W pierwszej z nich do każdego zakupionego mieszkania dodajemy miejsce postojowe gratis. W drugiej promocji oferujemy rabaty nawet do 50 000 zł. Oferty nie łączą się i są ograniczone w czasie.

Ze specjalnej oferty mogą teraz też skorzystać osoby zainteresowane zakupem apartamentu w naszej nadmorskiej inwestycji, zlokalizowanej 12 kilometrów od Kołobrzegu. Marina Rogowo to gotowy, działający, całoroczny kompleks apartamentowy z licznymi udogodnieniami, usytuowany 200 m od szerokiej, piaszczystej plaży oraz nieopodal jeziora Resko Przymorskie. Ceny apartamentów rozpoczynają się od 14 580 zł/m2. W przypadku tej inwestycji zapraszamy do indywidualnych rozmów z naszym doradcą, który stworzy dedykowaną ofertę i zaproponuje rabat.

Łukasz Drobiński, Prezes 4ESTATES

Rozpoczęliśmy sprzedaż lokali z oferty Apartamenty Sudetia. To nowoczesne osiedle z mieszkaniami klasy premium, które powstaje przy ulicy Poznańskiej 4, przy Rynku w Jeleniej Górze. Docelowo oddanych zostanie 131 mieszkań w dwóch budynkach. W ramach pierwszego etapu inwestycji powstanie kameralny budynek obejmujący jedynie 61 wygodnych apartamentów oraz 58 miejsc postojowych w hali garażowej, a także miejsca postojowe naziemne.

W związku z premierą wprowadziliśmy wyjątkową promocję, która już się nie powtórzy. Do końca listopada lub do 10 pierwszych umów proponujemy apartamenty w cenie już od 9500 zł/m2. Promocją objęliśmy wszystkie typy mieszkań, tj. lokale od 1- do 4-pokojowych. W przypadku mieszkania 3-pokojowego z ogródkiem oferujemy rabat w wysokości 149 tysięcy złotych. Aktualną promocję prezentujemy na stronie inwestycji. Zapraszamy do rozmów z naszym doradcą na temat szczegółów oferty.

Apartamenty Sudetia to doskonała alternatywa inwestycyjna dla wysokobudżetowych lokali w Szklarskiej Porębie czy Karpaczu. Jelenia Góra jest popularną bazą wypadową w góry (niecałe 20 km), ale z dostępem do wszystkiego, co oferuje aglomeracja miejska. Dzięki temu mieszkanie tutaj to nie tylko świetny second home dla miłośników trekkingu, rowerów górskich czy sportów zimowych, ale też korzystny produkt dla inwestorów, pod pewny najem krótko- i długoterminowy.

Źródło: rynekpierwotny.pl

Najnowsze z tej kategorii