Spravia z nietypową kampanią FOOH na 25-lecie
Ogólnopolski deweloper mieszkaniowy świętuje jubileusz ćwierćwiecza obecności na rynku. Z tej okazji przygotował serię kreatywnych filmów. Dzięki rozwiązaniom komputerowego generowania obrazu (CGI) firma sprawiła, że jej osiedla w 5 miastach „ożyły” i dołączyły się do życzeń. Kampania FOOH (Fake Out of Home) Spravii jest prowadzona szeroko w digitalu.
Nowe technologie pozwalają tworzyć hiperrealistyczne obrazy i doświadczenia, a olbrzymi potencjał wizualny skłania największe marki do sięgania po kampanie FOOH. Wielkie wrażenie sprawił londyński Big Ben „ubrany” przez CGI w sportową kurtkę. Ale to nie jedyna budowla na świecie, która „ożyła” dzięki technologii. W kampanii FOOH Spravii możemy wejść w interakcję z kilkoma budynkami znajdującymi się w Polsce.
Od Krakowa – przez Wrocław, Poznań i Warszawę – aż do Gdańska, osiedla Spravii w całym kraju celebrują razem z firmą za sprawą magii CGI. Giga-girlandy, giga-czapeczki na dachach, a nawet grająca kartka wielka jak budynek – to pomysł dewelopera na podziękowanie klientom i pracownikom za 25 lat współpracy. Filmy można obejrzeć na kanale YouTube: https://www.youtube.com/@Spravia/shorts
- Spravia to nie tylko osiedla mieszkaniowe, ale przede wszystkim ludzie. To emocje, które budujemy wspólnie. To także nasze wartości: dotrzymywanie obietnic i dbanie o lokalne społeczności. Ćwierć wieku obecności na rynku jest doskonałą okazją, by podziękować w wyjątkowy sposób za zaufanie tysiącom rodzin, którym wybudowaliśmy nowy dom. Naszą kampanią FOOH chcemy nawiązać do przyświecających nam idei w kreatywny sposób - powiedział Mariusz Rysicz, dyrektor marketingu Spravii.
Za realizację filmów odpowiada agencja reklamowa Art Group. Zakup mediów realizowany jest przez Komplemedio. Kreacje będą widoczne w mediach społecznościowych i działaniach display.
Spravia powstała w 1999 roku jako Budimex Nieruchomości, a obecną nazwę przyjęła po rebrandingu i zmianie właścicielskiej w roku 2021. W ciągu 25 lat działalności wybudowała prawie 24 tys. mieszkań i lokali usługowych w blisko 160 osiedlach i ich etapach. Więcej informacji na stronie https://spravia.pl/25-lecie/.
Źródło: rynekpierwotny.pl
- 18.09.2025Deweloperzy
Spółka Marvipolu sprzeda za ok. 18,2 mln zł działkę, na której chciała budować magazyny
PDC Industrial Center 187, spółka celowa będąca wspólnym przedsięwzięciem Marvipol Logistics - jednostki zależnej Marvipol Development - oraz PG Dutch Holding I, zawarła warunkową umowę sprzedaży niezabudowanej nieruchomości w Łodzi, na której spółka celowa planowała projekt magazynowy, ale odstąpiła od jego realizacji. Cena sprzedaży wynosi około 18,2 mln zł netto. Zawarcie umowy sprzedaży powinno nastąpić do 24 stycznia 2026 r., podał Marvipol.
- 18.09.2025Deweloperzy
Wyjątkowy piknik rodzinny na Mokotowie już od 20 września
Muzyka, warsztaty kreatywne, animacje dla dzieci, pyszne jedzenie, a przy tym możliwość obejrzenia mieszkań w jednej z największych i najciekawszych inwestycji na Mokotowie. Już 20 i 21 września przy ulicy Wołoskiej 7, w parku linearnym znajdującym się przy inwestycji Modern Mokotów, odbędzie się piknik rodzinny, w ramach którego na mieszkańców czeka moc atrakcji.
- 18.09.2025Wyniki finansoweDeweloperzy
Rozwój zgodnie ze strategią i imponujące transakcje – Grupa Echo podsumowała pierwsze półrocze
W pierwszym półroczu 2025 roku Echo Investment konsekwentnie umacniało pozycję na rynku nieruchomości. Wkrótce po zakończeniu okresu sprawozdawczego spółka wzięła udział w największej transakcji w historii polskiego rynku PRS – sprzedaży 18 projektów Resi4Rent o wartości 2,4 mld zł, a także zbyła pozostałe udziały w biurowcu Office House wycenionym na ponad 160,5 mln euro.
- 18.09.2025Deweloperzy
Chłodna 35 – ikona luksusu w sercu Warszawy z prawomocnym pozwoleniem na budowę
Monting Development uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę dla swojej flagowej inwestycji Chłodna 35 – kameralnego apartamentowca, który wyznaczy nowy standard luksusu na polskim rynku nieruchomości. Warszawa zyska najbardziej luksusową inwestycję mieszkaniową w Polsce.
- 18.09.2025Deweloperzy
Dom Development rusza z nowymi inwestycjami w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Blisko 400 nowych mieszkań w ofercie
Dom Development, największy deweloper mieszkaniowy w Polsce, wprowadza do sprzedaży trzy nowe inwestycje, w których powstanie łącznie blisko 400 mieszkań. Osiedla realizowane w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu zostały zaprojektowane z myślą o harmonijnym połączeniu komfortu życia w mieście z bliskością natury. Zieleń, przestrzenie wspólne sprzyjające integracji i proekologiczne rozwiązania stanowią wspólny mianownik tych inwestycji. Dzięki temu nowe osiedla wpisują się w priorytety zrównoważonego rozwoju i strategię ESG Dom Development, tworząc miejsca przyjazne zarówno mieszkańcom, jak i środowisku.