17.12.2024
Deweloperzy

Spravia z nietypową kampanią FOOH na 25-lecie

Ogólnopolski deweloper mieszkaniowy świętuje jubileusz ćwierćwiecza obecności na rynku. Z tej okazji przygotował serię kreatywnych filmów. Dzięki rozwiązaniom komputerowego generowania obrazu (CGI) firma sprawiła, że jej osiedla w 5 miastach „ożyły” i dołączyły się do życzeń. Kampania FOOH (Fake Out of Home) Spravii jest prowadzona szeroko w digitalu.

Nowe technologie pozwalają tworzyć hiperrealistyczne obrazy i doświadczenia, a olbrzymi potencjał wizualny skłania największe marki do sięgania po kampanie FOOH. Wielkie wrażenie sprawił londyński Big Ben „ubrany” przez CGI w sportową kurtkę. Ale to nie jedyna budowla na świecie, która „ożyła” dzięki technologii. W kampanii FOOH Spravii możemy wejść w interakcję z kilkoma budynkami znajdującymi się w Polsce.

Od Krakowa – przez Wrocław, Poznań i Warszawę – aż do Gdańska, osiedla Spravii w całym kraju celebrują razem z firmą za sprawą magii CGI. Giga-girlandy, giga-czapeczki na dachach, a nawet grająca kartka wielka jak budynek – to pomysł dewelopera na podziękowanie klientom i pracownikom za 25 lat współpracy. Filmy można obejrzeć na kanale YouTube: https://www.youtube.com/@Spravia/shorts

- Spravia to nie tylko osiedla mieszkaniowe, ale przede wszystkim ludzie. To emocje, które budujemy wspólnie. To także nasze wartości: dotrzymywanie obietnic i dbanie o lokalne społeczności. Ćwierć wieku obecności na rynku jest doskonałą okazją, by podziękować w wyjątkowy sposób za zaufanie tysiącom rodzin, którym wybudowaliśmy nowy dom. Naszą kampanią FOOH chcemy nawiązać do przyświecających nam idei w kreatywny sposób - powiedział Mariusz Rysicz, dyrektor marketingu Spravii.

Za realizację filmów odpowiada agencja reklamowa Art Group. Zakup mediów realizowany jest przez Komplemedio. Kreacje będą widoczne w mediach społecznościowych i działaniach display.

Spravia powstała w 1999 roku jako Budimex Nieruchomości, a obecną nazwę przyjęła po rebrandingu i zmianie właścicielskiej w roku 2021. W ciągu 25 lat działalności wybudowała prawie 24 tys. mieszkań i lokali usługowych w blisko 160 osiedlach i ich etapach. Więcej informacji na stronie https://spravia.pl/25-lecie/.

Źródło: rynekpierwotny.pl

Najnowsze z tej kategorii